Dupa investitii masive de 6 milioane de euro, Jidvei, unul dintre principalii jucatori pe piata vinurilor din Romania, estimeaza obtinerea a peste 21 milioane de litri de vin in 2018. Pentru anul in curs producatorul de vin vizeaza intensificarea activitatii de export.

La inceputul lunii decembrie, la Jidvei s-a derulat ultima actiune de recoltare din acest an de pe parcelele de Gewurztraminer situate pe 5 hectare alocate pentru producerea vinului Eiswein Jidvei.

In campania de recoltare din toamna, derulata in perioada 1 septembrie - 10 octombrie 2018, cu implicarea a peste 1.000 de oameni pentru culesul manual si 13 combine pentru culesul mecanizat, au fost recoltate de pe cele 2.500 ha peste 300 milioane kg de struguri din care se estimeaza obtinerea a peste 21 milioane de litri de vin.

"Ploile din lunile iunie si iulie, cu o frecventa de peste 80%, au reprezentat una dintre principalele provocari ale acestui an, insa in cea de-a doua parte a verii, vremea s-a imbunatatit considerabil, iar la finalul acestui an putem afirma fara rezerve ca 2018 va ramane un an de referinta, cu o productie de exceptie, atat din punct de vedere calitativ, cat si cantitativ", spun reprezentantii Jidvei.

Vezi si: In vizita la crama Jidvei de la Tauni. Cum se produce vinul in inima Transilvaniei

"Vinurile din acest an ar putea fi folosite ca standard pentru fiecare soi, deoarece poarta in pahar aroma strugurelui mai bine ca niciodata. Sunt vinuri care pastreaza puternic aromele definitorii pentru soiul de struguri, ca expresie deplina a tipicitatii acestora. Imbunatatirea semnificativa a vremii in a doua parte a verii a favorizat acumularea zaharului si aromelor in struguri", a spus Maria Necsulescu, director general adjunct Jidvei.

Anul 2018 a insemnat, totodata, finalizarea a doua proiecte majore la Crama Jidvei, proiecte cu o valoare de peste 6 milioane de euro: o noua linie de imbuteliere isobarica de 7.000 st./ora care va permite si realizarea de produse noi de tip spumos, spumant si frizzante si un proiect care s-a concretizat in marirea capacitatii de fermentare cu temperatura controlata cu peste 2.500.000 litri si o noua sectie de conditionare ultramoderna cu 2.000.000 litri.

Grija pentru mediu si preocuparea pentru utilizarea eficienta a resurselor s-a materializat anul acesta in derularea unui program cu o valoare de 1.500.000 de euro care au fost investiti in echipamente pentru conditionarea apei si a solutiilor pentru tratamente directe, precum si achizitionarea unor noi echipamente de stropit. Acestea contribuie la cresterea productivitatii si a sustenabilitatii permitand, totodata, o scadere a numarului de tratamente.

Pentru 2019, Jidvei isi propune cresterea activitatii in zona de export, intensificarea actiunilor de marketing si comunicare, atat in ceea ce priveste valorile si produsele companiei, cat si in sensul educarii consumatorului si consolidarea culturii vinului, cu accent pe traditiile si istoria vinului romanesc.

Compania isi propune lansarea unor game noi care sa fie atractive pentru segmentul tanar, dar si valorificarea unor soiuri uitate, cum ar fi Neuburger. Jidvei va continua sa investeasca in echipamente si tehnologii moderne, unul dintre proiectele pe care compania le are in vedere in 2019 este modernizarea coloanelor de distilare din Crama Balcaciu, locul in care se produce unul dintre produsele de referinta, celebrul distilat din vin - Vinars Jidvei.

Sursa foto: Jidvei

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri