Miele, producator mondial de echipamente electrocasnice premium, se afla in al saselea an consecutiv in care inregistreaza crestere, 2018 fiind un an peste asteptari: +35%. Miele Romania a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de aproximativ 8,5 milioane de euro. Evolutia se remarca atat la nivel de volum, cat si de valoare, clientii fiind tot mai activi pe segmentul premium.

„Observam o schimbare de la an la an in comportamentul clientilor; ei se indreapta tot mai mult spre echipamente premium, ale caror preturi sunt mai ridicate, dar care ofera plusvaloare datorita calitatii materialelor folosite si, cel mai important, a tehnologiilor integrate. Am descoperit in 2018 noi categorii de clienti si suntem convinsi ca piata premium va continua sa evolueze, deoarece suntem departe de nivelul pietelor mature, dezvoltate”, spune Loredana Butnaru, director Miele Romania.

In anul 2018, Miele a reusit sa acceseze o categorie noua de clienti prin lansarea primului aspirator fara sac din portofoliu, Blizzard CX1. Aspiratoarele raman cele mai vandute produse Miele, cu 7.600 de bucati (cu si fara sac) achizitionate in 2018. Urmeaza masinile de spalat rufe si uscatoarele, cu aproximativ 4.000 de bucati.

Inovatiile prezentate la IFA 2018 in segmentul de espressoare, printre care si lansarea primului model ce ofera utilizatorilor trei recipiente diferite, pentru tot atatea tipuri de boabe de cafea, au facut ca aceste electrocasnice sa inregistreze cea mai mare crestere de anul trecut. Concret, clientii din Romania au achizitionat peste 650 espressoare, cu aproximativ 50% mai multe fata de 2017.

Noi showroom-uri proprii in viitorul apropiat

Tot in 2018, Miele a inaugurat cel de-al patrulea showroom propriu din Romania, la Timisoara, dupa o investitie de 150.000 de euro. Rezultatele sunt si aici peste asteptari, astfel ca strategia Miele se va orienta in continuare pe deschiderea de noi locatii proprii, prima dintre acestea urmand sa fie in Oradea, in decursul acestui an.

Piata cosmeticelor din...
Citeste si: Piata cosmeticelor, la 2 miliarde euro in 2019. Topul jucatorilor

„Vrem sa le oferim clientilor nostri posibilitatea unica de a testa orice echipament Miele, chiar in showroom, astfel ca trebuie sa fim foarte atenti la spatiile care se potrivesc perfect acestei filosofii. Planul pentru viitorul apropiat este sa oferim aceste experiente unice Miele catre tot mai multi romani, prin deschiderea de noi showroom-uri proprii, in regiunile considerate de Miele ca fiind puncte strategice”, continua Loredana Butnaru.

La nivel national, echipamentele Miele sunt comercializate intr-un total de 70 de puncte de vanzare: showroom-uri proprii, magazine exclusive, magazine partenere si online.

Miele este cel mai mare producator mondial de echipamente electrocasnice premium, precum aparatura de gatit, de coacere si de gatit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, masini de spalat vase si produse de ingrijire pentru haine si pardoseli. Aceastei linii de produse i se adauga masinile de spalat vase, masinile de spalat rufe si uscatoarele pentru uz comercial, precum si aparatura de spalare-dezinfectare si sterilizare a instrumentelor destinate utilizarii in activitatile medicale si de laborator (Miele Professional).

Compania Miele, fondata in 1899, are opt filiale de productie in Germania si cate o filiala in fiecare dintre tarile urmatoare: Austria, Cehia, China si Romania. Cifra de afaceri a companiei in anul 2017/18 a crescut la aproximativ 4,1 miliarde de euro, cu 70% vanzari in afara Germaniei. Miele este reprezentata prin filiale proprii si de importatori in aproape 100 de tari. Compania Miele se afla in proprietatea celei de-a patra generatie a familiei fondatoare, are o forta de munca de aproximativ 20.100 de persoane, cu 11.200 de angajati in Germania. Sediul companiei se afla in Gutersloh/Westphalia, Germania.

Auchan Romania a deschis un...
Citeste si: FOTO Un nou magazin MyAuchan in Capitala. Cum arata


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Vanzarile de produse bio in cadrul Carrefour, crestere de 300%