Ursus Breweries isi reintregeste echipa executiva prin numirea a trei noi vicepresedinti pentru departamentele de resurse umane, marketing si tehnic. Cei trei au un parcurs profesional construit in domeniul productiei berii si o experienta profesionala acumulata in roluri de management in cadrul unor producatori de talie internationala. Astfel, Zuzana Balejova, vicepresedinte resurse umane, Marek Dvorak, vicepresedinte marketing si Guy Van Geel, vicepresedinte tehnic, se alatura Ursus Breweries.

Zuzana Balejova s-a alaturat echipei Ursus Breweries in rolul de vicepresedinte resurse umane inca de la finalul anului trecut, fiind responsabila de coordonarea prioritatilor de resurse umane, avand ca element central experienta angajatilor si practicile de management a resurselor umane, contribuind astfel la atingerea obiectivelor companiei.

Absolventa a Universitatii de Economie din Bratislava, Zuzana si-a inceput cariera in anul 2004 in cadrul companiei Manpower, unde a fost responsabila de gestionarea clientilor cheie. Din decembrie 2007 a intrat in industria berii in cadrul subsidiarei SABMiller din Slovacia, avand rolul de Manager de Resurse Umane pentru departamentul de vanzari si distributie. Pe parcursul carierei in SABMiller a lucrat si pentru Birra Peroni (detinuta la acel moment de SABMiller) si a condus operatiunile de resurse umane pentru echipa europeana de achizitii a SABMiller. Dupa achizitia SABMiller, s-a alaturat companiei Anheuser-Busch InBev in Elvetia, unde a sustinut integrarea organizatiei de achizitii globale.

Marek Dvorak este de la 1 februarie noul vicepresedinte de marketing al Ursus Breweries. El este responsabil de dezvoltarea strategiei de marketing a companiei si de executia planurilor pentru brandurile din portofoliul Ursus Breweries. Marek si-a inceput cariera in 2004 la Eyelevel, o companie a InnerWorkings, unde a asigurat managementul proiectelor de retail marketing si de in-store design pentru clienti internationali, incepand de la cerere si pana la implementarea efectiva in diverse piete. Ulterior, si-a dezvoltat suplimentar experienta in cadrul agentiei Arnold Worldwide, partea a grupului Havas, prin coordonarea echipei care a derulat proiecte strategice si activari regionale de brand pentru Brown-Forman si Volvo Cars Europe.

In 2011 si-a inceput activitatea in industria berii, ocupand roluri precum: innovation manager, senior brand manager sau marketing manager pentru subsidiara SABMiller din Cehia. Ultimul rol inainte de a se alatura echipei din Romania a fost acela de marketing manager mainstream brands pentru operatiunile din Cehia si Slovacia, in cadrul producatorului de bere Plzensky Prazdroj detinut acum de Asahi Breweries. A avut rezultate excelente pentru branduri renumite, precum Gambrinus, Radegast sau Velkopopovicky Kozel, care impreuna reprezinta 30% din piata de bere din Cehia si 13% din piata berii din Slovacia.

Guy Van Geel este de la inceputul lunii februarie vicepresedinte al departamentului tehnic pentru Romania si Ungaria, in cadrul Asahi Breweries Europe Group. Guy Van Geel este licentiat in inginerie industriala, are o diploma de masterat in bioinginerie si este specializat in biochimie si oenologie, avand o experienta de 25 de ani in industria bauturilor. In ultimii trei ani a fost director tehnic al producatorului Khmer Beverages din Cambogia. Inainte de aceasta etapa a lucrat timp de 16 ani ca director tehnic in cadrul mai multor producatori de bere, printre care Alken-Maes Breweries, unde a condus Comitetul European de Inginerie din Scotia si Newcastle si a fost manager servicii tehnice si dezvoltare de produs in Belgia, acumuland experienta in domeniul productiei, ingineriei, distributiei si a dezvoltarii de produs.

Ursus Breweries este cel mai mare producator de bere din Romania, are peste 1.400 de angajati in cele trei fabrici din Buzau, Timisoara si Brasov, precum si in micro-beraria din Cluj-Napoca. Marcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, Meantime, Asahi Super Dry si St. Stefanus, alaturi de marca de cidru Kingswood.

Asahi Group Holdings este o afacere globala, cu operatiuni in peste 100 de tari din intreaga lume, in domenii precum productia de bere, a bauturilor alcoolice, a bauturilor racoritoare si a produselor alimentare. In industria berii, Asahi detine un portofoliu diversificat, care include marcile simbol Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro si Grolsch. In 31 martie 2017 Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achizitia fostelor operatiuni de afaceri si marci detinute de SABMiller in Europa Centrala si de Est - care include afacerile din Republica Ceha, Republica Slovaca, Polonia, Ungaria si Romania si alte active conexe, inclusiv operatiunile de export din Europa si Coreea de Sud. Incepand cu data de 1 aprilie 2017, noua companie functioneaza sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri