Carrefour Romania a vandut, in perioada anterioara Revelionului, cu aproximativ 160% mai multe bauturi alcoolice fata de o perioada obisnuita din timpul anului, a declarat directorul de marketing Carrefour Romania, Andreea Mihai.

Toate categoriile de bauturi alcoolice au inregistrat cresteri semnificative ale vanzarilor in aceasta perioada, potrivit Andreei Mihai. Cea mai mare crestere au inregistrat-o sampaniile si vinurile spumante, care au fost vandute, inainte de Revelion, in cantitati de 10-11 ori mai mari comparativ cu alte perioade din timpul anului.

Bauturile spirtoase au avut vanzari cu 3,5-4 ori mai mari in perioada anterioara Revelionului fata de perioadele normale din timpul anului. Pe langa bauturile alcoolice, in categoria produselor alimentare, torturile si prajiturile au inregistrat cresteri ale vanzarilor cu peste 125%, informeaza NewsIn.

Vanzari semnificative s-au inregistrat si la produsele specifice petrecerilor, confetti, artificii, vesela de unica folosinta, potrivit oficialului Carrefour Romania. Oficialii Carrefour Romania estimasera pentru perioada sarbatorilor de iarna o crestere a vanzarilor cu 50% fata de noiembrie.

Hipermarketurile Carrefour Romania au avut vanzari de 397,5 milioane euro, in primele noua luni din 2006, in crestere cu 35,7% fata de aceeasi perioada din 2005, potrivit raportului financiar al grupului francez Hyparlo, proprietarul lantului romanesc. Magazinele Carrefour din Romania au realizat anul trecut un profit net de peste cinci milioane de euro la o cifra de afaceri de 435 de milioane de euro .

Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri, valoarea totala a investitiilor realizate pe aceasta piata depasind 220 de milioane de euro. Operatorul francez va deschide in 2007 trei magazine, dintre care doua vor fi la Iasi si unul la Cluj-Napoca.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri