Secom, compania romaneasca cu 15 ani de experienta in importul, promovarea si comercializarea de produse pentru sanatate si frumusete, a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de aproape 100 de milioane de lei, mentinandu-si locul trei in topul jucatorilor din industrie, cu o cota de piata de 6,44%.

Principalele proiecte ale companiei anul trecut au fost extinderea portofoliului cu o noua categorie de produse, respectiv ceaiuri premium si cresterea retelei de retail cu doua noi magazine in Arad si Oradea. Mai mult decat atat, in 2018 compania a externalizat serviciile de logistica si distributie catre KLG Europe Logistics, decizie care a determinat cresterea semnificativa a capacitatii de stocare si eficientizarea proceselor si operatiunilor specifice.

In ceea ce priveste portofoliul de produse, anul trecut Secom a adus in exclusivitate in Romania brandurile de ceai TEALIA si The Republic of Tea. In plus, Secom si-a consolidat portofoliul introducand produse noi pe segmentele pediatrie, nervos si digestiv si o gama pentru sistemul respirator.

Te invitam la Future Healthcare, eveniment wall-street.ro dedicat domeniului farmaceutic si serviciilor medicale. Poti participa gratuit la conferinta - detalii si inscriere aici.

Anul trecut, Secom a crescut investitiile cu 22% fata de 2017, alocand peste 13 milioane de lei, in activitati de comunicare si promovare, in cele doua noi unitati proprii de retail, precum si in dezvoltarea unor sisteme informatice performante. Compania isi propune sa continue investitiile in 2019, intentionand sa aloce peste 16 milioane de lei in campanii de marketing, proiecte IT si initiative menite sa dezvolte echipa si va extinde serviciile oferite la Centrul de Medicina Functionala si Integrativa Secom.

„Prioritatile noastre in 2019 vizeaza: extinderea portofoliului cu produse noi, consolidarea retelei proprii de magazine si a parteneriatelor cu farmaciile, continuarea activitatilor de promovare in media, precum si a initiativelor de informare si educare a romanilor pentru a avea un stil de viata sanatos in ciuda provocarilor moderne”, a spus Lucia Costea, co-fondator si managing partner Secom.

MedLife a incheiat T1 cu o...
Citeste si: MedLife a incheiat T1 cu o crestere de 27,6% fata de anul trecut

In prezent, portofoliul Secom include 470 de produse din 3 categorii: suplimente alimentare care acopera o gama larga de afectiuni, ceaiuri premium si produse cosmetice de ultima generatie.

Secom este o companie romaneasca specializata in importul, distributia si comercializarea de produse naturale pentru sanatate, frumusete, respectiv suplimente alimentare, ceaiuri si cosmetice naturale.

Produsele Secom sunt disponibile in peste 8.000 de farmacii si magazine cu profil naturist la nivel national, pe www.secom.ro si in cele 14 magazine Secom din Bucuresti, Bacau, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Ploiesti, Pitesti, Sibiu, Timisoara, Arad si Oradea.

CITR: Ponderea companiilor de...
Citeste si: Mai mult de jumatate din companiile de impact au probleme financiare


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Zentiva Romania, afaceri de 149 mil. lei in primul trimestru din 2019