OUG 114 din 2018 - printre efectele careia se afla si interzicerea implicita a folosirii zilierilor in actiuni de marketing – ajunge in dezbaterea Camerei Deputatilor, care va avea, dupa toate aparentele, rol decizional. Pentru comunitatea de afaceri din industria bunurilor de larg consum, miza directa a acestei dezbateri este o eventuala revenire la regimul anterior al zilierilor, forma predilecta de angajare a personalului folosit in actiunile de trade marketing.

Tema zilierilor, perspectiva activarilor in-store cu sau fara factor uman si alternativele oferite de tehnologia digitala constituie subiectele principale ale editiei a opta a Congresului de Trade Marketing, Reset 2019, organizat de Piata. Evenimentul beneficiaza de sprijinul oferit de companii si branduri cu cel mai bun renume in industria bunurilor de larg consum: Unilever, Delikat, Dove, Rexona, Dero, Cif, Ursus, Cris-Tim, Albalact, Zuzu, Artmatch sunt Parteneri Principali; Coca-Cola HBC Romania, MPC Trade Marketing Services, Alexandrion Group, Sissi, Farmec sunt Parteneri Gold; D+i Activation este Technology Partner; Wall-Street, StartupCafe.ro, Manager Express, Business Mark, Economistul, Club Economic, Romania Durabila, BIZ, IQads si Smark sunt Parteneri Media.

Recent, Cristian Seidler, deputat, membru al Comisiei pentru Munca si Protectie Sociala a Camerei Deputatilor, a confirmat participarea ca speaker la eveniment, iar Inspectia Muncii a reconfirmat participarea cu un speaker. Sunt asteptati sa se alature, tot ca speakeri, si reprezentanti ai Comisiei pentru Industrii si Servicii si Comisiei pentru Buget, ambele de la Camera Deputatilor, pentru a putea evalua sansele unei rectificari in Parlament a regimului zilierilor cu prilejul discutarii OUG 114. Desi este coautor al acestei ordonante, Ministerul Muncii nu a reusit, deocamdata, sa dea un raspuns la invitatia de a desemna un speaker la discutia despre solutiile posibile pentru activarile de trade marketing in industria bunurilor de larg consum in actualul context.

Asa cum mentionam intr-un articol anterior, rectificarea in Parlament a regimului zilierilor este posibila in masura in care majoritatea parlamentara intelege ca obligarea agentiilor de marketing de a incheia contracte de munca pentru promoteri nu va servi scopului urmarit - sporirea incasarilor la bugetul de asigurari sociale – ci din contra, pentru motivul ca astfel de contracte nu se vor incheia din cauza costurilor imense cu taxele. Reducerea volumului de activitati de trade marketing care implica personal este vizibila cu ochiul liber de la inceputul acestui an. Una din companiile care obisnuia sa organizeze multe activari in-store, o mare companie din domeniul dulciurilor, a virat total catre digital de la inceputul acestui an, fiind extrem de activa in comunicarea promotiilor prin facebook si Instagram.

De altfel, tehnologia digitala este utilizata din ce in ce mai mult in solutiile de comunicare in-store, in imunatatirea experientei de cumparare, ca si in conexiunea continua cu shopperii. Trade Marketing Congress are o sesiune speciala – Transformarea digitala a trade marketingului – in care speakeri de la Carrefour, Kaufland si agentia Pastel vor vorbi despre strategia de dezvoltare a serviciilor digitale, despre cele mai noi solutii implementate si despre tendintele pe plan mondial.

(P) #Reset 2019 #zilieri Ce...
Citeste si: (P) #Reset 2019 Ce spun autoritatile despre angajarea promoterilor

A opta editie a Congresului de Trade Marketing, Reset 2019, este o buna ocazie de a va implica in discutia despre viitorul activarilor la punctul de vanzare cu sau fara factor uman si de a afla mai devreme, mai multe despre viitorul digital al trade marketingului si al retailului alimentar. Detalii despre program, speakeri, rezervarea ultimelor locuri disponibile – AICI. Mai multe detalii despre contextul de piata in care se desfasoara Trade Marketing Congress se gasesc AICI.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
(P) Solutiile comunitatii de afaceri la problemele create de stat