Kuma Romania, unul dintre principalii producatori locali de lavoare, blaturi si mobilier pentru bai si bucatarii sub brandurile Kuma si Nordline, a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 4,8 milioane euro, in crestere cu 10% fata de anul precedent.

Pentru anul in curs, danezii mizeaza pe afaceri de 5,6 milioane euro, care vor proveni, in principal, din vanzarile pe piata de proiecte pentru hoteluri, spitale si scoli in Peninsula Scandinava.

Firma are in portofoliu peste 85 de forme de lavoar care se pot produce personalizat, cu dimensiuni la cerere si 10 grupe de materiale cu peste 75 de culori.

Kuma va temina in 2019 extinderea fabricii si retehnologizarea anumitor linii de productie (ultima modernizare a productiei fiind in 2010-2011), un plan care va da o mai mare flexibilitate productiei atat in ceea ce priveste lavoarele custom made pentru proiecte, dar si lavoarele standard cerute de catre producatorii de mobilier sau direct de retail.

Kuma Romania este o companie romano-daneza lansata pe piata locala in 1998. Aceasta a inaugurat prima linie de productie la Campina in 1998, pentru ca in 2006 sa se mute in Banesti odata cu finalizarea primei investitii de tip greenfield in valoare de peste 2 milioane de euro.

La intrarea pe piata locala, cifra de afaceri a firmei Kuma Romania era de 50.000 de dolari.

Printre principalele proiecte in cadrul carora Kuma s-a implicat se numara lanturi hoteliere de 4 si 5 stele (Continental, Ibis, Ramada, Golden Tulip), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza), complexe rezidentiale si de birouri (Willbroke, Glass House, Uppground Town), stadioane (CFR Cluj, Arena Nationala), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri