Kuma Romania, unul dintre principalii producatori locali de lavoare, blaturi si mobilier pentru bai si bucatarii sub brandurile Kuma si Nordline, a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 4,8 milioane euro, in crestere cu 10% fata de anul precedent.

Pentru anul in curs, danezii mizeaza pe afaceri de 5,6 milioane euro, care vor proveni, in principal, din vanzarile pe piata de proiecte pentru hoteluri, spitale si scoli in Peninsula Scandinava.

Firma are in portofoliu peste 85 de forme de lavoar care se pot produce personalizat, cu dimensiuni la cerere si 10 grupe de materiale cu peste 75 de culori.

Kuma va temina in 2019 extinderea fabricii si retehnologizarea anumitor linii de productie (ultima modernizare a productiei fiind in 2010-2011), un plan care va da o mai mare flexibilitate productiei atat in ceea ce priveste lavoarele custom made pentru proiecte, dar si lavoarele standard cerute de catre producatorii de mobilier sau direct de retail.

Kuma Romania este o companie romano-daneza lansata pe piata locala in 1998. Aceasta a inaugurat prima linie de productie la Campina in 1998, pentru ca in 2006 sa se mute in Banesti odata cu finalizarea primei investitii de tip greenfield in valoare de peste 2 milioane de euro.

Foldo, afacerea romaneasca cu...
Citeste si: Foldo, afacerea cu mobilier si decoratiuni din carton de 200.000 euro

La intrarea pe piata locala, cifra de afaceri a firmei Kuma Romania era de 50.000 de dolari.

Printre principalele proiecte in cadrul carora Kuma s-a implicat se numara lanturi hoteliere de 4 si 5 stele (Continental, Ibis, Ramada, Golden Tulip), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza), complexe rezidentiale si de birouri (Willbroke, Glass House, Uppground Town), stadioane (CFR Cluj, Arena Nationala), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
JYSK deschide 2 magazine noi si ajunge la o retea de 68 de unitati