Doctrina.Biz, o platforma online de marketing dedicata profesionistilor din sanatate, a inregistrat in 2018 cifra de afaceri de 220.000 euro, ceea ce plaseaza Romania pe locul 2 ca venituri in randul tarilor europene in care activeaza Doctrina, pe primul loc fiind tara de origine, Slovenia.

Numarul de proiecte dezvoltate de Doctrina in Romania anul trecut a crescut cu 10% fata de 2017, pe fondul diversificarii serviciilor digitale si consolidarii audientei.

"Platforma Doctrina permite medicilor si farmacistilor acces direct la informatii despre patologii si produse farmaceutice, prin intermediul continutului video. Acoperim, dupa primii ani de functionare, 70% dintre farmacistii si asistentii de farmacie din Romania. Anul trecut am triplat si numarul medicilor inscrisi in platforma. De asemenea, am diversificat serviciile catre productie, consultanta si alte unelte de digital marketing, astfel incat prezentarile disponibile in platforma sa fie cat mai performante si mai interesante pentru audienta, specialistii din industria sanatatii", a precizat Doru Mircea, fondator si business development manager Doctrina Romania.

Digitalizarea comunicarii in farma, inca la inceput

In prezent, sunt peste 8.000 de farmacisti si respectiv 7.000 de asistenti de farmacie inregistrati ca utilizatori pe Doctrina. Anul trecut, 44% dintre farmacistii inregistrati si 50% dintre asistentii de farmacie au urmarit complet cel putin o prezentare de produs sau brand farmaceutic prin platforma Doctrina.

In 2018, prezentarile din platforma Doctrina.biz au fost urmarite in medie de 4.500 farmacisti, asistenti de farmacie si medici.

Citeste si:
2 proiecte romanesti de sanatate primesc consiliere si bani de la UE
Doua proiecte romanesti de...

"Platformele de digital marketing eficientizeaza resursele alocate de catre producatorii din farma, insa demersul este unul relativ nou pentru piata. In Romania, Doctrina este singura platforma de interactiune directa si bidirectionala cu specialistii din domeniu, iar la nivel European mai sunt doar 1-2 proiecte similare. Insa in ciuda faptului ca pe canalele digitale pot fi masurati si urmariti mai multi indicatori de interactiune si eficienta comunicarii este incomparabil mai buna, industria farma din Romania aloca in continuare majoritatea resurselor catre canalele traditionale de comunicare. TV-ul, radio-ul si evenimentele tip simpozion, conferinta sau congres raman dominante. Cresterea digitalului este intr-un ritm destul de lent comparativ cu alte tari europene, desi interesul din partea profesionistilor din sanatate este cel mai ridicat din regiune", a subliniat Doru Mircea.

Te invitam la Future Healthcare, eveniment wall-street.ro dedicat domeniului farmaceutic si serviciilor medicale, unde Doru Mircea va participa in calitate de key speaker. Inscrie-te gratuit la conferinta aici!

Planurile de dezvoltare ale Doctrina in Romania pentru 2019 includ cresterea numarului de clienti ca urmare a dezvoltarii portofoliului de servicii si a cresterii interesului industriei fata de oportunitatile digitale.

Platforma B2B de marketing specializata in digitalizarea comunicarii cu specialistii din industria farma si sanatate estimeaza pentru acest an o crestere de 30% a cifrei de afaceri, catre 300.000 euro.

Doctrina.Biz este prima platforma de marketing digital dedicata industriei farma si de sanatate. Platforma faciliteaza interactiunea directa cu profesionistii din aceasta industrie, farmacisti, asistenti de farmacie si medici, prin intermediul continutului video. Este prima solutie de marketing B2B, pentru digitalizarea comunicarii in aceasta industrie.

Citeste si:
Bayer, inovatie si statul roman. Unde gresesc autoritatile romane?
Interviu cu noul sef al...

Doctrina este prezenta in Slovenia (tara de origine), Croatia, Romania, Polonia, Rusia, Marea Britanie si Turcia. In Romania, Doctrina este dezvoltata ca franciza de medicul antreprenor Doru Mircea.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Ion Iliescu ramane internat la Spitalul Elias