Kaufland isi extinde sortimentul de marca proprie in categoria produselor non-food si lanseaza doua marci proprii cu care intra in segmentul produselor kitchen&home design.

Noua marca Spice&Soul se adreseaza celor pasionati de gatit si propune o gama variata de vase de gatit, ustensile si accesorii pentru prepararea si servirea mancarii, care nu trebuie sa lipseasca din nicio bucatarie – de la tigai, oale, cutite, vesela si pana la accesorii pentru copt.

In plus, Kaufland introduce in magazine si noile produse Liv&Bo, prima sa marca proprie de obiecte si accesorii de design interior. Gama este compusa din mici obiecte de mobilier, textile si accesorii decorative pentru casa.

Decoratiunile pentru casa din noua gama Liv&Bo vor avea diferite tematici sezoniere, de primavara, toamna sau specifice sarbatorilor de Paste sau de Craciun.

Produsele sunt disponibile deja in toate magazinele Kaufland din tara si clientii se pot bucura de promotii speciale in cursul anului, incepand chiar cu luna martie 2019.

Citeste si:
JYSK inaugureaza un alt magazin in Romania
JYSK Romania deschide cel...

Ambele marci proprii sunt concepute in acord cu principiile de sustenabilitate si protejare a mediului inconjurator. Kaufland investeste in calitatea durabila si siguranta produselor sale marca proprie. Pentru articolele textile, toate fibrele naturale beneficiaza de standardul GOTS (Global Organic Textile Standard), care certifica productia sustenabila a textilelor.

In privinta ambalajelor, Kaufland a renuntat la elementele de plastic in favoarea banderolelor de hartie. Calitatea produselor este testata TÜV si atat hartia, cat si articolele din lemn sunt certificate FSC.

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine in 7 tari si o retea de 121 de magazine in Romania.

Citeste si:
Penny mai deschide doua magazine in Romania
Reteaua Penny Market se...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si