Kaufland Romania ofera clientilor care prezinta Kaufland Card la casa miercuri, 13 martie, o reducere de 10% la cosul de cumparaturi, oferta valabila in toate cele 121 de magazine din tara.

De asemenea, cu ocazia atingerii pragului de un milion de utilizatori ai cardului de loialitate, compania va dona un milion de lei catre o cauza sociala aleasa de clienti. Acestia vor putea vota online, intre 13 si 19 martie, unul dintre domeniile de CSR sustinute de Kaufland Romania: educatie, social, mediu si ecologie, sport si viata sanatoasa sau cultura.

Mai mult, Kaufland a alocat suma totala de un milion de lei pentru angajati: in luna aprilie, acestia vor primi din partea companiei vouchere a caror valoare totalizeaza un milion de lei.

Romania, prima tara in care Kaufland lanseaza un card de fidelitate

La inceputul lunii februarie, retailerul german a lansat Kaufland Card, un program de fidelitate care rasplateste clientii cu reduceri, puncte bonus si beneficii suplimentare. Lansarea este o premiera la nivel international, Romania fiind prima tara in care retailerul propune un card de fidelitate.

Cardul este disponibil atat in varianta fizica, cat si digital, putand fi utilizat in toate magazinele din tara.

Cardul fizic ofera doar accesul la promotiile generale de loialitate, in timp ce varianta digitala ofera acces la promotii cu reduceri semnificative, create exclusiv pentru utilizatori, posibilitatea de a colecta si folosi puncte bonus de loialitate, pentru achitarea produselor din campanii non-food, dar si promotii personalizate, in functie de obiceiurile de cumparare ale fiecarui client – beneficiu unic in piata, ce va fi disponibil ulterior in cursul anului.

In acest moment, dintre jucatorii internationali mai detin carduri de fidelitate si Cora, Profi, Penny Market, Carrefour Market si Mega Image, acesta din urma fiind singurul retailer care mai ofera cumparatorilor promotii personalizate.

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine in 7 tari si o retea de 121 de magazine in Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri