Peste 700 de angajati din sediul central Carrefour Romania se alatura maine colegilor din magazine, pentru a-i ajuta intr-o perioada speciala, inaintea Sarbatorilor de Paste si a mini-vacantei de 1 Mai. In ultimii ani, varietatea cumparaturilor din aceasta perioada a crescut, de la traditionalele ingrediente pentru masa de Paste si cadouri pentru cei dragi, pana la achizitiile pentru petrecerea timpului in aer liber – mobilier de gradina, accesorii de gratar, biciclete sau vehicule electrice.

“Impreuna pentru clienti” inseamna ca toti angajatii din sediul central, inclusiv membrii consiliului executiv si managerii de departamente, se vor pune, timp de o zi, la dispozitia colegilor, in peste 50 de magazine din Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Timisoara, Braila si Iasi. Acestia vor oferi suport in sutele de tipuri de activitati dintr-un magazin: vor intampina clientii, le vor raspunde la intrebari, ii vor ajuta la casele de marcat, vor verifica preturile produselor, vor actualiza, tipari si aranja etichetele de pret, vor sorta si pune produsele pe rafturi – acestea fiind doar varful icebergului din intregul proces operational al unui magazin Carrefour.

In plus, multi angajati isi vor ajuta colegii din zona de gastronomie la pregatirea diverselor preparate. CEO-ul Carrefour Romania, Jean Richard de Latour, va participa la actiune in hypermarketul Carrefour Iasi, unde va ajuta la prepararea cozonacilor traditionali romanesti, la ambalarea lor si la servirea clientilor.

“Impreuna pentru clienti” este o initiativa devenita deja traditie, insa anul acesta, implicarea angajatilor va atinge un alt nivel: absolut toti colegii din sediu vor participa, formand astfel cea mai mare si unita echipa. In plus, cei care lucreaza la birou vor avea ocazia sa simta cu adevarat spiritul de echipa si atmosfera din magazinele Carrefour, sa-si impartaseasca cunostintele si abilitatile cu colegii lor si sa-si faca noi prieteni.

“Pentru ca esenta businessului nostru, indiferent de departamentul in care lucram la sediu, este sa sprijinim magazinele in a oferi un comert de calitate, de anul acesta vom duce actiunea la un alt nivel. Doua zile pe an (in apropierea Pastelui si alta in apropierea Craciunului), noi, toti cei 700 de colegi din sediu, vom face activitati specifice magazinului, alaturi de colegii nostri care se asigura in fiecare zi ca ofera tot ce este mai bun clientilor nostri”, a spus Jean Richard de Latour, CEO Carrefour Romania.

“Impreuna pentru clienti” este doar una dintre initiativele dezvoltate de Carrefour Romania pentru angajatii sai, din dorinta companiei de a le oferi un mediu de lucru placut si oportunitati multiple de dezvoltare a carierei. Astfel de proiecte sunt extrem de bine primite de angajati si incurajeaza nu numai spiritul de echipa si colegialitatea, ci si dezvoltarea personala si profesionala a angajatilor, prin actiuni special concepute pentru nevoile lor.

***
Despre Carrefour:

In Romania, grupul Carrefour ofera clientilor sai multiple posibilitati de a face cumparaturi, atat in cele 358 de magazine din tara, cat si prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clientii din Bucuresti pot achizitiona produse alimentare din sectiunea „Supermarket Online”, dar si produse nealimentare din sectiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde in tara sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibila gratuit in Google Play si App Store, Carrefour le ofera clientilor din cele 18 orase: Bucuresti, Cluj, Constanta, Pitesti, Buzau, Braila, Galati, Focsani, Brasov, Piatra Neamt, Iasi, Botosani, Suceava, Timisoara, Ploiesti, Targu Jiu, Drobeta si Sibiu posibilitatea de a face cumparaturi din peste 50.000 de produse la pret de hipermarket, livrate in 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clientii din Baia Mare, Botosani, Braila, Buzau, Drobeta-Turnu Severin, Focsani, Galati, Iasi, Oradea, Suceava, Piatra-Neamt, Targu Jiu, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Roman si Stefanestii de Jos pot comanda o varietate mare de preparate, atat din sectiunea de gastronomie a Carrefour, cat si de la restaurantele locale, livrare gratuita si multiple metode de plata (cash, card, tichete de masa).
Carrefour a dezvoltat pentru clientii sai mijloace inovatoare de plata, precum aplicatia „Carrefour Pay”, prin intermediul careia acestia pot verifica preturile din magazin sau plati cumparaturile direct din aplicatie, la casele de marcat. Continuand seria inovatiilor, anul trecut, Carrefour a lansat in hipermarketul Carrefour Baneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, prima casa de marcat unde clientii au posibilitatea sa scanze si sa plateasca singuri, in acelasi loc, produsele cumparate.
Carrefour sustine comunitatile in care activeaza prin programe relevante, astfel ca, in 2017, retailerul a lansat, in premiera in Romania, Cooperativa Agricola Carrefour Varasti, prima de acest gen fondata alaturi de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clientii Carrefour producatorii agricoli romani cu produse de calitate si le ofera acestora oportunitatea de a accesa o piata de desfacere sustenabila.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri