MedLife anunta pentru primul trimestru o cifra de afaceri in valoare de 224,9 milioane lei, in crestere cu 27,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

MedLife incheie primul trimestru din 2019 pe o directie ascendenta si anunta o cifra de afaceri consolidata pro-forma in valoare de 224,9 milioane lei aferenta acestei perioade, in crestere cu 27,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Rezultatele din primul trimestru vin pe fondul unei dinamici foarte bune pe toate liniile de business, dinamica sustinuta de apetitul in crestere al romanilor pentru serviciile medicale, dar si de o evolutie favorabila la nivelul intregii piete.

Potrivit reprezentantilor MedLife, la nivel de dezvoltare, primul trimestru a insemnat deschiderea a doua clinici stomatologice pentru adulti si copii in Sibiu sub brandul DentEstet, finalizarea proiectului de extinderere al celui mai mare spital din cadrul grupului MedLie, Life Memorial Hosital, cu o noua sectie de 40 de paturi, dar si un bloc operator, cu 3 sali de interventii, astfel ca urmare a acestui proces de extindere spitalul a ajuns la un numar de 232 de paturi si 8 sali de operatii.

Aditional, compania a continuat investitiile in echipamente si aparatura medicala performanta, respectiv a achizitionat 3 aparate noi de rezonanta magnetica in clinicile din Oradea, Pitesti si Galati, pana la un total 18 astfel de echipamente la nivel de grup, devenind cel mai important pol de imagistica medicala la nivel national. De asemenea, in acest interval, MedLife si-a extins numarul de arondati la servicii de preventie cu 76.000, astfel incat intreg portofoliul MedLife a ajuns la 650.000 de clienti corporate, un record pe piata de profil.

“Suntem foarte multumiti de rezultatele obtinute, iar scaderea gradului de indatorare ne incurajeaza sa ne indreptam catre actionari pentru a solicita cresterea liniilor de finantare in vederea reluarii achizitiilor in Romania, Ungaria, dar si in tarile invecinate unde vedem o piata importanta de crestere. Dupa tranzactia reusita din Ungaria, credem ca este un moment bun sa prospectam si sa testam mai adanc pietele invecinate. Avem in acest moment discutii cu 2-3 operatori din Romania si alti 2-3 din Ungaria si, prin prisma specificitatii acestui tip de tranzactie, speram ca vom avea posibilitatea sa revenim cu vesti bune catre actionarii nostri in a doua jumatate a anului sau la inceputul anului viitor privind cateva tranzactii de marime medie”, a declarat Mihai Marcu, presedinte si CEO MedLife Group.

MedLife mizeaza pe extindere la nivel international si digitalizare

Aditional planurilor de extindere la nivel national si international, MedLife are ca strategie in perioada urmatoare dezvoltarea proiectelor de digitalizare. In acest sens, compania a demarat procesul de implementare a serviciilor de Self Check-In si SelfPay, care vin in intampinarea nevoilor pacientilor, oferind posibilitatea acestora de afla mai multe detalii legate de serviciul care urmeaza sa il efectueze si de a-si face singuri plata in sistem.

“Consumul digital reconfigureaza abordari traditionale ale consumatorului, apare un nou tip de pacient care doreste sa fie informat si care vrea sa aiba acces la aplicatii si device-uri care ii eficientizeaza experienta din punctul de vedere al timpului si al costurilor. In acest sens, avem ca si focus in aceasta perioada proiecte de amploare pe partea de digitalizare si online, transferand experienta pacientilor la un alt nivel”, a mai mentionat Mihai Marcu.

MedLife a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri pro-forma, consolidata la nivel de grup, in valoare de 804 milioane de lei, inregistrand o crestere de 29% fata de 2017. Daca va reusi implementarea tuturor proiectelor anuntate catre actionari, exista premise sa depaseasca pragul de 200 milioane de euro in 2019.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri