Modelul de business in outlet este imun turbulentelor economice si este chiar aciclic, a declarat Sorin Ioan Blaga, general manager Liebrecht and wooD Romania, in cadrul conferintei Fashion Route, organizata de wall-street.ro.

“Modelul de business in outlet este imun turbulentelor economice si chiar aciclic. Outletul este pe piata pentru a ajuta producatorii sau retailerii in diverse niveluri de distributie sa lichideze stocurile excedentare”, a declarat Blaga.

Conceptul de "fast fashion" nu este destinat modelului de business de outlet, afacere care nu concureaza cu marile nume din online, sustine reprezentantul Fashion House.

“In centrul din Militari suntem in plin proces de inginerie din perspectiva retailului. Avem mixul potrivit, am testat in ultimii ani cateva variante de lucru si am luat si decizia sa deschidem al doilea centru. Nu ne bazam neaparat pe acelasi mix de chiriasi, incercam sa abordam lucrurile din perspectiva diferita, dar ramanem la aceeasi filozofie a modelului de business de outlet, care ajuta la echilibrarea stocurilor, care nu este un competitor nici pentru Fashion Days, nici pentru Glami sau Answear. Este o alta varianta pe care o punem la dispozitie consumatorilor si contribuim, la randul nostru, la echilibru, la maturizarea pietei. (…) Nu suntem competitori cu cei din online, suntem complementari”, a spus Blaga.

Mai mult, in vara vor incepe lucrarile si la cel de-al doilea outlet Fashion House, situat in zona Cernica.

“Experienta pentru outletul din zona Cernica completeaza ce am facut in Militari. Prima experienta pe care o oferim utilizatorilor este impactul vizual. In iunie pornesc lucrarile pentru outletul din Cernica, va fi un open outlet, pe modelul pe care il gasim in Viena. Este dimensionat in doua faze: 8.000-8.500 de mp, mai vin 4.000 de mp – experienta ne-a spus ca asta este dimensiunea optima pentru un outlet in Romania. Nu ne gandim la al treilea, dar ne gandim sa optimizam foarte bine ce am facut pana acum. Outletul din Militari are 16.000 de mp, doua faze sunt deschise, iar a treia este in lucru. Din perspectiva deschiderii, ea este construita si este in conservare”, a spus Blaga.

Pentru Fashion House, cea mai mare provocare in industria de fashion retail este sa astepte intrarea pe piata a marcilor de lux, precum Furla sau Boss, prezente in Rusia.

Fashion House Outlet Centre Bucuresti detine un portofoliu de branduri internationale si locale precum: Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Collective, Mango, Kenvelo, Tom Tailor, Benvenuti, Il Passo, Ecco, Santa Barbara, Camel Active, Reebok, Diesel, Lee Cooper, Guess, Mustang Jeans, Napoleoni, TED’s Coffee, Lacoste & Gant, Desigual, Triumph, Levi’s, Motor Jeans si multe altele. Mixul de retail completeaza oferta West Park, unul dintre cele mai populare parcuri de retail din Bucuresti, recunoscut pentru gama variata de bunuri pentru intregul camin.

Conferinta Fashion Route este realizata cu sprijinul Fashion House Outlet, ca Partener Gold. Lectra este Partener Silver. De asemenea, evenimentul se bucura de sustinerea partenerilor answear.ro, Minio, GLAMI si traduce.re. Sponsori in cadrul evenimentului sunt MKOR si Marks&Spencer.

Sursa foto: Mircea Dragos

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
Sunt redactor coordonator al publicației Retail.ro, parte din InternetCorp. Înainte am lucrat la site-urile Ziare.com și Wall-street.ro și la agenția de presă Mediafax, unde am fost reporter al departamentului Economic. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri