“Avem un concept suficient de matur sa il putem franciza. Pentru Meli Melo era deja timpul sa dea startul la aceasta dezvoltare atat in Romania cat si la nivel international. Procesul de francizare a brandului Meli Melo este unul simplu si concis. Ne bazam pe o strategie inversa si anume orientarea spre orasele de dimensiune mai mica deoarece au o viteza de dezvoltare mult mai accentuata », spune Stephane Dumas, fondatorul brandului si member of the board Meli Melo Paris.

Costul unei francize variaza intre 60.000 si 80.000 euro, in functie de stadiul de preluare a spatiului si a factorilor logistici ai proiectului de amenajare conform standardelor impuse de brand.

Prima franciza Meli Melo Paris a fost deschisa in orasul Targu Jiu, in luna septembrie 2018, si se afla in Shopping City Targu Jiu, unde completeaza oferta de produse si servicii disponibile in centrul comercial clientilor, cu indragitul brand de accesorii si bijuterii pentru femei.

Pana in 2022 ne-am propus sa deschidem in franciza in 9 orase: Deva, Alba Iulia, Turnu Severin, Targoviste, Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Piatra Neamt si Botosani”, a mentionat Stephane Dumas in privinta planurilor de viitor referitoare la programul de francize.

Citeste si:
Un brand romanesc lanseaza haine din tesaturi 100% vegane
Un brand romanesc o lansat o...

Meli Melo – Paris a deschis primul magazin in anul 1998 in Bucuresti, in prezent detinand un total de 61 de magazine, dintre care 1 magazin Exclusive, 1 magazin in sistem de franciza, 2 department stores, 7 magazine deco, 3 magazine in Chisinau (Republica Moldova), 3 magazine in Belgrad (Serbia) si 3 magazine in Sofia (Bulgaria).

Stephane Dumas povestea, pentru wall-street.ro, cum a venit la 20 de ani in Bucuresti, doar cu un rucsac in spate si mult entuziasm si a creat aici unul dintre cele mai longevive businessuri din fashionul romanesc, Meli Melo.

“Am emigrat in Romania in 1994, la varsta de 22 de ani. Voiam sa descopar o noua tara, sa am parte de noi experiente si aventuri. Am ales Romania pentru ca aici se mutase cel mai bun prieten al meu in urma cu sase luni. Cand am plecat, am luat cu mine doar un rucsac, 2.000 de dolari, dar multe vise si energie. Eram pregatit de orice pentru a reusi pentru ca nu aveam nimic de pierdut”, spune Stephane Dumas.

Stephane Dumas a pus bazele Meli Melo in 1998, dupa un concept similar din Franta. Omul de afaceri recunoaste ca a fost inspirat de o retea de magazine franceza. “In urma cu douazeci de ani, piata romaneasca era una virgina. Nu intrasera inca brandurile internationale si era momentul potrivit sa incepi o afacere”.

Citeste si:
Aplicatie mobila sau site responsive pentru magazinul online?
Aplicatie mobila sau site...

Cand e intrebat de cum a reusit sa faca Meli Melo un brand de referinta in piata de accesorii, francezul spune ca strategia Meli Melo a fost de a-si adapta colectiile in functie de preferintele consumatorilor: “Am incercat in toti acesti ani sa urmarim trendurile din piata, sa ne ascultam colegii din magazine, dar si clientii si sa fim flexibili in functie de situatiile pe care le intampinam”, explica Stephane Dumas.