Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, continua strategia de extindere a retelei de spatii comerciale din Romania, prin inaugurarea primului magazin din Deva. Aceasta este cea de-a treia inaugurare din acest an, dupa extinderea magazinului Decathlon din Cluj si deschiderea unitatii din Bistrita.

Cu o suprafata totala de aproximativ 1.500 mp, noul magazin din Deva a fost proiectat in conformitate cu cele mai inalte standarde internationale de proiectare, amenajare si siguranta din domeniul retail-ului sportiv. Acesta este amplasat in cadrul centrului comercial Shopping City Deva si respecta formatul clasic al magazinelor din retea - “Toate sporturile sub acelasi acoperis”.

Magazinul pune la dispozitie peste 5.000 de articole si echipamente, destinate practicarii a peste 50 de sporturi, printre care gimnastica, trekking, alergare, ciclism, fotbal si tenis si multe altele. Articolele sunt potrivite atat pentru incepatori, cat si pentru avansati.

De asemenea, clientii Decathlon Deva vor putea beneficia si de servicii de atelier (ciclism, role, trotinete), intretinere echipament ski si snowboard, servicii de racordare rachete de tenis, badminton si squash, servicii de imprimare si personalizare, program de fidelitate si Trocathlon (unicul targ de articole sportive second hand din Romania).

In plus, toti cei care vor vizita noul magazin, vor putea accesa online gama completa a produselor Decathlon, prin intermediul serviciului Borna Plus. Ei vor beneficia de livrare gratuita la domiciliu pentru toate comenzile realizate prin intermediul bornelor din magazin, indiferent de valoarea totala a produselor comandate.

„Inaugurarea magazinului Decathlon Deva reprezinta un pas important in vederea continuarii misiunii noastre de a face sportul accesibil cat mai multor oameni si de a incuraja romanii sa duca un stil de viata sanatos. In 2015, la Deva a fost facuta chiar o petitie pentru deschiderea unui magazin Decathlon, iar acest fapt ne-a confirmat interesul locuitorilor din aceasta zona pentru echipamentele noastre, dar si faptul ca aici exista o mare comunitate de iubitori de sport”, a declarat Lucian Sirbu, Director de magazin Decathlon Deva.

Compania a inceput dezvoltarea retelei proprii de magazine pe piata din Romania in anul 2009, iar anul acesta, la aniversarea celor 10 ani de activitate pe plan local, ajunge la un numar de 25 de magazine pe teritoriul intregii tari.

„In afara de suprafetele mari ale magazinelor fizice deja deschise in Romania, Decathlon pregateste o noua strategie, aceea de a fi prezent pe suprafete mici, de pana la 300 m2, ca puncte complementare magazinelor existente. Aceste formate de vanzare vor incuraja livrarea online, dar vor constitui, totodata, si puncte de comercializare ale articolelor Decathlon. Ele vor fi amplasate in zone de proximitate, cu densitate si trafic ridicate, dar si aproape de zone de practica sportiva sau cladiri de birouri.”, a completat Alex Domsa, Director de expansiune Decathlon.

La nivel national, Decathlon reuneste peste 1200 de colaboratori, intr-o retea de 25 de magazine, la care se adauga platforma online. Decathlon comercializeaza si articole cu eticheta Fabricat in Romania, produsele fabricate in cele 3 unitati de productie din tara: Bucuresti, Timisoara si Resita. In cadrul acestora sunt produse echipamente sportive marca proprie pentru drumetii montane si trekking, precum incaltaminte, dar si articole textile pentru ciclism si biciclete pentru adulti si copii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri