Dominika Kovacs este noul Country Head al companiei bio-farmaceutice Takeda Romania. Cu peste 20 de ani de experienta in management in sectorul farmaceutic, Dominika Kovacs se alatura echipei din Romania dupa ce anterior a ocupat aceeasi pozitie in Portugalia pentru un an.

Inainte de numirea in pozitia de lider al companiei Takeda Romania, Dominika a fost VP and Head of R&D Transformation Office, unde a fost responsabila de reorganizarea departamentului de cercetare & dezvoltare (R&D).

De-a lungul parcursului sau profesional, Dominika a mai lucrat in America de Nord, Asia si Europa pentru companii farmaceutice precum GSK, Novartis Vaccines, Amgen si Johnson&Johnson. Ea a ocupat diferite pozitii, de la Head of Global Technical Development Franchise la Director of Business Performance sau Director of Research Operations, avand o concentrare deosebita si o pasiune continua pentru domeniul R&D in sectorul farmaceutic.

Dominika preia functia de Country Head din Romania in contextul in care compania japoneza a finalizat la sfarsitul anului trecut achizitia companiei farmaceutice irlandeze Shire. Cu o experienta extinsa in integrarea de portofolii si avand in vedere ca prezenta sa in executivul Novartis Vaccines a coincis cu achizitia diviziei de catre GlaxoSmithKline, Dominika a avut un rol major in asigurarea continuitatii activelor din portofoliu in timpul procesului de integrare.

“Sunt incantata sa preiau acest nou rol in Romania intr-un moment in care activitatea companiei Takeda in Romania este in dezvoltare. In acest context, obiectivul meu este acela de a duce mai departe istoria remarcabila a companiei Takeda si de a dezvolta organizatia pentru a contribui decisiv la imbunatatirea starii de sanatate a pacientilor din Romania. Dorinta noastra este sa fim un partener activ pe termen lung pentru toti cei care sunt parte a sistemului de sanatate (ex. autoritati publice, asociatii de pacienti, comunitatea medicala, lumea academica etc.) si sa facem disponibile catre pacientii din Romania terapiile noastre invatoare si personalizate de ultima generatie care salveaza vieti si imbunatatesc calitatea vietii", a declarat Dominika Kovacs.

Takeda este o companie bio-farmaceutica globala centrata pe pacient, axata pe R&D, care aspira sa asigure pacientilor un nivel ridicat de sanatate si un viitor mai bun pentru oamenii din intreaga lume.

Viziunea Takeda este de a servi nevoile pacientilor, indiferent unde se afla acestia. Din acest motiv, in toata istoria sa, Takeda a actionat in linie cu valorile sale fondatoare – integritate, echitate, dreptate si perseverenta (Takeda-ism).

Takeda isi propune sa-si indeplineasca obiectivele prin luarea deciziilor in functie de 4 prioritati: pacientul – plasarea pacientului in centrul tuturor actiunilor, increderea - castigarea increderii societatii, reputatia – consolidarea reputatiei si dezvoltarea afacerii. Pacientul, increderea, reputatia si dezvoltarea afacerii sunt elementele care sunt parte a procesului de decizie si a actiunilor pe care Takeda le intreprinde, pentru asigura angajamentul nostru fata de calitate si pentru a face lucrul corect de fiecare data.
Compania Takeda isi concentreaza eforturile R&D in patru arii terapeutice: oncologie, gastro-enterologie, hematologie si boli rare.

De asemenea, investim in R&D in terapii derivate din plasma si in vaccinuri. In urma preluarii Shire, Takeda a devenit o companie globala, cu venituri combinate anuale de peste 30 de miliarde de dolari, furnizand medicamente inovatoare personalizate in aproximativ 80 de tari sau regiuni. Tranzactia a propulsat grupul nipon in topul celor mai mari zece producatori mondiali de medicamente, fiind cea mai mare achizitie externa derulata vreodata de o companie japoneza.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri