"Cei de la TAROM lucreaza la pregatirea deschiderii lungului-curier China - Statele Unite (America de Nord). Aceste rute trebuie fundamentate, trebuie aduse avioanele care sa zboare lung curier si dureaza cam undeva la sase luni pentru pregatirea acestor rute, ca sa ne asiguram ca ele vor zbura cu un grad de incarcare optim", a spus Razvan Cuc, potrivit Agerpres.
Intrebat daca TAROM va cumpara un avion de lung curier, Cuc a raspuns: "Asta este treaba TAROM. Nu poate ministrul sa ia decizii pe ceea ce trebuie sa faca directorul de la TAROM. Eu stiu ca sunt in pline negocieri cu diversi furnizori de avioane pentru achizitionarea de aeronave intr-un sistem de leasing, asa cum au luat si pana acum".
In ceea ce priveste schimbarea flotei la ATR-uri, seful de la Transporturi a spus ca in luna octombrie ar trebui sa soseasca prima aeronava din cele noua planificate.
Citeste si:
"Din ce am fost informat de catre managementul TAROM, ar trebui ca in luna octombrie sa vina prima aeronava, in luna noiembrie celelalte doua, in luna decembrie inca o aeronava si urmeaza sa se schimbe... Pana in luna martie vin toate cele noua aeronave si, practic, sa dea inapoi aeronavele vechi. Noi aveam noua aeronave ATR, din care doua erau consemnate la sol tot timpul din cauza a diverse probleme tehnice. Deci, practic, se zbura cu sapte aeronave. Vorbim de noua aeronave noi care nu vor necesita niciun fel de costuri de intretinere. Deci, din punct de vedere al avantajelor, cred ca TAROM are un avantaj foarte mare. Nu mai spun de faptul ca celelalte noua nu ramanem incarcate cu ele, ci le dam inapoi, ele constituind practic o parte din avans pentru noile aeronave. Practic, va degreva un timp o parte din plata ratelor de catre TAROM", a explicat Cuc.
Citeste si:
Sursa foto: Vytautas Kielaitis / Shutterstock
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: