Cu o experienta profesionala de peste 20 de ani in pozitii manageriale in firme din domeniul productiei si comertului cum ar fi Coca-Cola, Wrigley sau Dacia Plant, Liviu Ungureanu preia conducerea La Casa, aducandu-si expertiza si experienta asupra brandului aflat in plina expansiune.

„Am acceptat aceasta provocare pentru ca am vazut potentialul acestui business, capacitatea investitionala a actionarului si perspectivele de a crea un brand puternic. Imi propun sa aduc compania La Casa pe primul loc in domeniul sau de activitate, sa dezvolt reteaua de magazine si sa fim top of mind in mintea consumatorilor prin servicii si calitate”, a declarat Liviu Ungureanu, Director General La Casa.

Decizia adoptata marcheaza orientarea companiei spre inovatie si provocarile unei piete dinamice si competitionale.

Portofoliul companiei La Casa cuprinde peste 200 de produse de brutarie, patiserie, cofetarie si gastronomie, toate fiind obtinute din ingrediente proaspete, de cea mai buna calitate.

Citeste si:
Danone mizeaza pe BIO si lanseaza o noua gama de iaurturi
Danone mizeaza pe BIO: 4 noi...

Acestea sunt puse la dispozitia consumatorilor prin intermediul unei retele de 35 de magazine de prezentare, a 10 restaurante, cat si a diviziei de evenimente a companiei. In 2018 cifra de afaceri a companiei a fost de aproximativ 8 milioane euro.