Pana in 2025, compania globala de bunuri de larg consum Unilever va elimina peste 100.000 de tone de ambalaje din plastic. De asemenea, va incepe sa colecteze si sa prelucreze si mai multe ambalaje din plastic decat cantitatea pe care o pune pe piata.

Unilever, compania mama care detine branduri precum Dove, Ben & Jerry's, Lipton si Omo, a anuntat noi angajamente ambitioase de a reduce deseurile de plastic si de a ajuta la crearea unei economii circulare pentru materiale plastice.

Compania a confirmat ca pana in 2025 va reduce la jumatate utilizarea plasticului virgin, reducand cu peste 100.000 de tone folosirea ambalajelor din plastic, accelerand utilizarea celor din plastic reciclat si contribuind la colectarea si procesarea mai multor ambalaje din plastic decat produce.

Acest angajament propulseaza Unilever ca fiind prima mare companie globala de bunuri de larg consum care s-a angajat la o reducere absoluta a materialelor plastice din intregul portofoliu.

„Plasticul isi are propriul loc, dar acel loc nu se afla in mediul inconjurator. Putem elimina deseurile de plastic actionand rapid si luand masuri radicale in toate punctele circuitului plasticului. Punctul de pornire este stadiul de design - trebuie sa reducem cantitatea de plastic pe care o folosim si sa ne asiguram ca ceea ce folosim provine din ce in ce mai mult din surse reciclate. Compania noastra este deja pe cale de a-si indeplini angajamentele existente, dar si de a se asigura ca toate ambalajele noastre din plastic sunt reutilizabile, reciclabile sau compostabile.” a declarat Alan Jope, CEO al Unilever.

Angajamentul Unilever va impune intreprinderii sa ajute la colectarea si procesarea a aproximativ 600.000 de tone de plastic anual pana in 2025. Aceasta va fi realizata prin investitii si parteneriate care imbunatatesc infrastructura de gestionare a deseurilor in multe dintre tarile in care opereaza Unilever.

„Viziunea noastra este o lume in care toti lucreaza impreuna pentru a se asigura ca plasticul ramane in economie si in afara mediului inconjurator. Plasticul pe care il utilizam este responsabilitatea noastra si, prin urmare, ne-am angajat sa colectam mai mult decat vindem, ca parte a actiunii noastre catre o economie circulara. Este o decizie intimidanta, dar captivanta, care va ajuta la cresterea cererii globale de plastic reciclat.” a adaugat Alan Jope.

Sursa foto: Casimiro PT/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri