Lidl a lansat o campanie de constientizare a consumului de zahar si vrea sa reduca continutul de zahar din produsele propriului brand cu 20% pana in 2025. Astfel, compania scoate la vanzare o lingurita care, datorita formei, reduce consumul de zahar, potrivit businessinsider.com.

Incepand din 2017, Lidl a facut mici schimbari in productia si ingredientele produselor sale.

De curand, compania a lansat o lingurita, Lingurita Lidl (Lidl Spoon), despre care sustine ca reduce consumul de zahar cu 20%. Produsul este disponibil consumatorilor din Germania din 10 octombrie. Forma linguritei este cea care permite o cantitate mai mica de zahar.

Din 24 octombrie, clientii vor primi lingurita gratuit la cumparaturi de peste 27 de dolari sau o pot achizitiona pentru 1 cent.

“Timp de multi ani, Lidl a redus treptat cantitatea de zahar din propriile produse. Pentru a dovedi ca oricine poate reduce zaharul din viata de zi cu zi, am inventat lingurita Lidl”, a spus Anita Walz, director al departamentului de comunicare si sustenabilitate al Lidl Germania. “Este ca si cum ai adauga, in mod obisnuit, o lingura de zahar, doar ca, in schimb, pui mai putin zahar cu 20%”, a explicat Walz.

Astfel, scopul nu este ca consumatorii sa nu mai adauge zahar in mancarea lor, ci doar sa reduca cantitatea. Potrivit companiei, schimbare abia se simte la nivelul gustului, dar, per total, aduce beneficii sanatatii oamenilor.

Mai mult, compania vrea sa reduca si continutul de sare, grasimi saturate si calorii din produse.

Sursa foto: Lidl.de

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri