"Anul asta ne-am propus sa inchidem cu 40 de magazin, anul viitor tintim o dublare a numarului de unitati. Planul nostru, la cinci ani de la intrarea pe piata, e de 250 de unitati in Romania", a declarat Raluca Hartmann.

Kik va deschide un magazin online in urmatorii doi ani, dupa ce va deveni vizibil in piata, iar in perioada urmatoare va miza pe comertul fizic.

"Pentru noi, ca retailer pe segmentul discount, este important sa fim flexibili, sa asiguram proximitatea si sa ne uitam spre online, sa intelegem ca pentru segmentul nostru, timpul e pretios. Momentan, online-ul in Romania nu performeaza, nu este lansat. Noi am ales sa ne dezvoltam pe comertul stationar, sa fim siguri ca devenim vizibili. Pentru clientul Kik sau pentru clientul de discount, este important sa vina si sa puna mana pe produs, inainte de a incepe o campanie de a-l convinge sa mearga in online. Pentru noi, in primii ani de la intrarea pe piata e important sa mergem aproape de clienti, ca ei sa vada ce vindem, ce gama acoperim, urmand ca in mod firesc sa completam si cu partea online. Pasul catre online, realist, va fi in urmatorii doi ani, atunci cand vom fi suficient de cunoscuti conform asteptarilor noastre. Pana atunci, mergem pe comert stationar, pe diferite alte formate, probabil cu aplicatie care sa faciliteze comunicarea cu clientii, dar mizam si pe canalele clasice din online", a mai spus reprezentanta Kik.

In martie, KiK, cel mai popular retailer de imbracaminte la pret redus din Germania, a inaugurat cel de-al 14-lea magazin al retelei din Romania, in centrul comercial Bucur Retail Park din Bucuresti.

Citeste si:
WatchShop.ro: Romanii dau 450 de lei pe un ceas
WatchShop.ro: Romanii...

KiK este unul dintre cei mai mari discounteri de moda din Germania, ce detine o retea vasta de magazine la nivel european. Oferta de produse a brandului este reprezentata in proportie de 70% de segmentul de textile, fiind completata de alte articole pentru casa precum cadouri, accesorii, decoratiuni, jucarii si articole de papetarie.

In prezent, KiK opereaza aproape 3.500 de magazine in Europa, dintre care 2.600 sunt in Germania. Brandul este prezent si in Austria, Cehia, Polonia, Ungaria, Croatia, Olanda, Slovenia, Slovacia, Italia si, din 2018, si in Romania. Peste 25.000 de angajati contribuie la succesul economic al KiK, care tinteste extinderea retelei la 5.000 de magazine in Europa. KiK se numara, cu o crestere anuala de aproximativ 200 de magazine, printre companiile cu cea mai mare expansiune din Europa.

Evenimentul retailArena se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din FMCG. retailArena 2019 este un eveniment sustinut de: Carrefour Romania, eMag, VTEX, Fan Courier, Mastercard, CustomSoft, Iulius Town, Metro, Answear.ro, Enterprise Concept, Filip & Company, La doi Pasi, Hervis, Leverage, ING, SAP, Colliers, JYSK, Danone, Cushman & Wakefield, Quik, Cris-Tim, Mondelez, Kik, Environ si Altex.

Citeste si:
Prima zi de Retail Arena: tendintele si obstacolele din industrie
Prima zi de Retail Arena:...
Sursa foto: Ovidiu Udrescu