“Am constatat in anii precedenti ca multi romani deja se gandesc la cadourile de final de an si incep cautarile tot mai devreme in fiecare sezon. In 2019, elefant.ro va da startul campaniilor de reduceri de la final de an cu Singles’ Day, cel mai mare eveniment de shopping la care participa anual sute de milioane de consumatori din intreaga lume. Estimam ca la finalul saptamanii viitoare vom avea de livrat jumatate de milion de carti, 100.000 de parfumuri si zeci de mii de alte cadouri. Ambele evenimente de shopping vor fi comunicate exclusiv in medii digitale. Acesta este pariul nostru in 2019”, declara Radu Metes, Head of Marketing la elefant.ro.

Elefant.ro anunta ca a dublat echipa de procesare a comenzilor, a majorat suprafata centrului de depozitare si a optimizat fluxurile de livrare pentru reducerea timpilor de expediere a coletelor catre clienti.

“O treime dintre comenzi ne asteptam sa fie livrate prin reteaua de pickup-points din intreaga tara”, adauga Radu Metes.

Toate comenzile din aceasta perioada vor fi gata de livrare in maximum 48 de ore, anunta Elefant.ro.

Citeste si:
Concurenta analizeaza tranzactia dintre Profi Rom Food si Pram Maya
Consiliul Concurentei...

Fondat in 2010, elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din Romania, oferind celor aproape doua milioane de clienti o gama de produse cu livrare prin curier sau in punctele de livrare din Bucuresti si din tara. Elefant s-a extins si in afara tarii deschizand o filiala la Chisinau, in Republica Moldova - magazinul online local elefant.md.