„Pentru anul acesta am pregatit discounturi care ajung si pana la 50% pentru o paleta larga de produse. Este al treilea an deja in care desfasuram aceasta campanie promotionala si suntem incantati ca rezultatele inregistrate au crescut cu fiecare editie. Anul trecut, in timpul campaniei am obtinut o crestere de peste 50% a numarului de comenzi si o crestere de peste 46% a vanzarilor online. Ne asteptam la o crestere cu 30% a vanzarilor si pe parcursul campaniei din acest an, comparativ cu rezultatele din 2018, atat in online, cat si in cadrul magazinelor fizice”, a declarat Tudor David, Director Marketing Farmec.

Asadar, pe durata campaniei, consumatorii vor beneficia de discounturi de pana la 50% pentru peste 100 de produse din diverse game.

Ofertele de Black Friday sunt valabile in reteaua celor 27 de magazine Farmec si Gerovital din tara, precum si in magazinul deschis in sistem de franciza, de la Bacau, dar si la achizitiile din magazinul online www.farmec.ro.

Printre alte beneficii se numara si oferirea transportului gratuit pentru comenzile de peste 59 Lei plasate in online, la plata cu cardul.

Citeste si:
Douglas deschide prima parfumerie din orasul Suceava
Douglas deschide prima...

Clientii care au deja un cont pe platforma online si sunt abonati la newsletter vor avea acces la ofertele speciale de Black Friday incepand cu 14 noiembrie, cu o zi inaintea startului oficial al campaniei promotionale.

Farmec este cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc. Compania are certificare internationala GMP si comercializeaza produsele din portofoliu in aproximativ 30 tari.

In noiembrie 2019, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate in Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara, 19 magazine Gerovital care se gasesc in Cluj-Napoca, Bucuresti, Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati, Oradea si Ramnicu Valcea si un magazin Gerovital deschis prin sistemul de franciza, la Bacau.