Cel mai dorit brand de fashion de catre romani cu ocazia Black Friday 2019 la Fashion Days a fost UGG. Romanii au cumparat aproximativ 5000 de perechi de cizme UGG, spune Robert Berza, seful Fashion Days.

"De departe cel mai bine a mers UGG - a fost brandul nr. 1 pe primele 2 zile si cred ca tot pe primul loc va termina la finalul campaniei de Black Friday 2019. S-au vandut spre 5.000 de bucati. Am vandut si foarte multa incaltaminte sport: Nike, Puma, New Balance", spune Berza.

Din stocul dedicat de Black Friday 2019 - de peste 1,5 milioane de produse - Fashion Days a vandut pana acum mai bine de jumatate din produse, dar o parte trebuie sa sustina si vanzarie de astazi si cele de pe eMAG Fashion.

"E cam in linie cu ce ne-am propus: am vandut mai putine geci decat ne doream, dar cred ca are legatura cu vremea atipica. Pe de alta parte, am vandut putin mai multa incaltaminte decat credeam, atat de iarna, cat si de toamna", explica Berza.

Black Friday 2019 la Fashion Days: target de 70 milioane lei

Targetul Fashion Days de Black Friday 2019 este de 70 de milioane de lei; retailerul online a crezut initial ca o sa depaseasca cifra, dupa vanzarile din 13 noiembrie (30 milioane lei), insa ziua 2 de Black Friday a adus incasari mai mici.

"Tocmai ca e prima oara cand facem Black Friday de 3 zile, nu am estimat bine. Dupa 2 zile suntem unde ne dorim, cumva plusul din prima zi l-am pierdut in a doua, astazi suntem in target, pare ca overall suma totala o facem, am gresit sa estimam modul in care ne vom atinge targetul si mixul de produse care se vor vinde".

Valoarea comenzilor de aproximativ 70 de milioane de lei reprezinta o crestere de aproape 50% fata de anul precedent.
Promisiunea livrarilor rapide catre clienti este motivul pentru care evenimentul a inceput inca de miercuri, iar rezultatele arata ca aproape 120.000 de produse au fost deja expediate catre destinatari pana in seara zilei de joi, 14 noiembrie, in grafic cu planificarea realizata de catre Fashion Days.

Numarul de comenzi estimat pana la finalul zilei si, implicit, al campaniei de Black Friday este de 150.000, iar pretul mediu al unui produs achizitionat ajunge la 225 lei, o crestere remarcabila in ultimii 2 ani, cu aproape 100 de lei/produs.

Valoarea cosului mediu de cumparaturi se mentine, pe parcursul evenimentului, la 460 lei, iar categoriile de produse cele mai achizitionate raman cizmele si pantofii sport pentru femei, urmate de genti si pantofi sport pentru barbati. Gecile de iarna au fost, de asemenea, unele dintre cele mai cautate produse pe parcursul intregului eveniment.

Black Friday 2019 la Fashion Days: 75% livrare prin curier

Daca in luna octombrie, de exemplu, livrarile Fashion Days se efectueaza in proportie de 60% prin curier, de Black Friday 2019 Fashion Days a livrat pana acum 75% dintre comenzi prin curierat.

Tot pentru Black Friday 2019, Fashion Days a renuntat sa livreze in showroom-urile eMAG.

"Ne-am fi dorit mai multe capacitati, dar de Black Friday este o perioada aglomerata. Toate cifrele se dau peste cap. Conteaza si cand ai plasat comanda: o poti primi peste 4 zile chiar daca ai comandat la 10 dimineata pentru ca inaintea ta au mai fost zeci de clienti care au optat pentru acelasi easy box".

eMAG livreaza si in oficiile postale - miercuri la pranz erau ocupate toate capacitatile de livrare din Posta Romana alocate Fashion Days in Buuresti.

Oferta Fashion Days de Black Friday 2019 a inclus 1,5 milioane de produse reduse si discounturi de pana la 80%. Astfel, pana la ora 18:00 in prima zi de campanie, 13 noiembtrie, clientii au comandat de peste 30 de milioane de lei, cosul mediu de cumparaturi fiind de 460 de lei.

Cifrele din prima zi de Black Friday la Fashion Days:

  • 800.000 de vizitatori pe platforma Fashion Days
  • 90.000 de comenzi
  • 200.000 de produse comandate

Cea mai scumpa comanda insumeaza 29 de produse si valoreaza 11.392 de lei.

Cateva dintre cele mai bine vandute produse:

  • Pantofi sport US Polo Assn
  • Cizme scurte negre UGG
  • Cizme scurte maro UGG
  • Cizme de iarna Trespass

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri