The Coca-Cola Company continua promovarea romanilor la nivel international cu o noua mutare strategica. Incepand din aceasta toamna, Alina Bucelea este noul Performance Insights Director al companiei pentru Europa Centrala si de Est. Numirea Alinei in noua functie vine dupa un mandat de cinci ani in pozitia de Commercial Strategy Manager al Coca-Cola Romania, care va fi preluata de Bosko Popeskov.

Din noua pozitie, Alina isi va folosi vasta expertiza acumulata pe parcursul carierei in cadrul Sistemului Coca-Cola in Romania pentru a redesena sistemele de performanta la nivel regional, integrand si analizand toti indicatorii esentiali ai afacerii, ajutand totodata membrii echipei de conducere sa aiba o intelegere corecta a performantei prin dezvoltarea unor perspective inovatoare.

“Aceasta schimbare vine ca o continuare fireasca a activitatii mele in cadrul sistemului Cola-Cola. Este o pozitie care imi ofera sansa de a avea o perspectiva regionala asupra businesului Coca-Cola si a adauga un punct de vedere comercial si operational in modul in care interpretam performanta. Ma desprind cu greu de echipa din Romania, de care sunt extrem de mandra si careia ii multumesc pentru performantele realizate impreuna. Este o noua etapa a carierei mele in Compania Coca-Cola, catre care privesc cu entuziasm si care ma motiveaza sa duc expertiza mea la nivelul urmator” - Alina Bucelea, noul CEE Performance Insights Director, The Coca-Cola Company.

Bosko Popeskov este noul Commercial Strategy Manager al Coca-Cola Romania. Bosko a activat anterior in cadrul Procter&Gamble Elvetia, in Geneva, unde a detinut mai multe pozitii in domeniile Strategy & Insights in ultimii 10 ani.

“Ma bucur sa incep aceasta calatorie noua si extrem de interesanta in cadrul Companiei Coca-Cola si ca voi avea ocazia de a cunoaste o piata atat de dinamica si de inovatoare cum este Romania. Mai mult decat atat, ma enuziasmeaza ideea de a ma alatura unei echipe puternice, plina de energie si cu performante remarcabile” – Bosko Popeskov, noul Commercial Strategy Manager, Coca-Cola Romania.

Citeste si:
Coca-Cola HBC Romania si Mobexpert, noii chiriasi ai P3 Bucharest A1
Coca-Cola HBC Romania si...

Alina Bucelea s-a alaturat Sistemului Coca-Cola in urma cu 19 ani, la Coca-Cola HBC Romania, in cadrul departamentelor Trade Marketing si Research, iar 6 ani mai tarziu a facut trecerea catre Coca-Cola Romania. Experienta dobandita in primii ani a ajutat-o sa isi dezvolte o imagine de ansamblu clara asupra sistemului si i-a intregit experienta Coca-Cola.

La Coca-Cola Romania, Alina a fost Planning Manager pentru Romania si Bulgaria, ocupand apoi mai multe functii cu responsabilitati pe partea de cercetare pentru regiunea Adriatica & Balcani si pe partea de Strategy & Insights pentru Romania. In ultimii cinci ani, Alina a jucat un rol esential in transformarea companiei din Romania intr-un exemplu de bune practici in ceea ce priveste rezultatele de business si alinierea la nivel de sistem, elaborarea agendei comerciale si implementarea unor proiecte comerciale strategice. Mai mult decat atat, Alina Bucelea a fost unul dintre dezvoltatorii pe plan local a unui sistem de analiza complex, care vizeaza ocazia de consum, pretul, tipul de ambalaj si canalul de distributie pentru fiecare brand in parte, sporind astfel sansele ca publicul consumator sa beneficieze de cel mai bun raport calitate-pret pentru produsele dorite.

Bosko are o vasta experienta in sectorul FMCG la nivel global si regional, ultima pozitie ocupata fiind Europe Strategy, Analytics and Insights in cadrul Procter & Gamble (Geneva). Din aceasta pozitie, Bosko a condus eforturile de identificare si activare a perspectivelor in ceea ce priveste consumatorii, piata si compania, pentru a maximiza vanzarile pe termen scurt ale brandurilor din portofoliu si pentru a crea programe de inovatie a brandurilor pe termen mediu si lung.
Noul Commercial Strategy Manager al Coca-Cola Romania a studiat inginerie la Universitatea din Belgrad.

Coca-Cola este o companie pentru toti, care ofera consumatorilor din peste 200 de tari mai mult de 500 de marci de bauturi racoritoare. Alaturi de marcile Coca-Cola, portofoliul include cateva dintre cele mai valoroase marci la nivel global, precum bauturile pe baza de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile si nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile si cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile si sucurile innocent, sucurile Minute Maid, bauturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater si apa de cocos Zico.

Citeste si:
Vara profiturilor pe piata racoritoarelor, care ajunge la 6,5 mld. lei
Vara profiturilor pe piata...

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau, Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania.

Sursa foto: DenisMArt/Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Coca-Cola HBC Romania, vanzari mai mari cu 5,6% in 2019
Setari Cookie-uri