Albalact Alba Iulia va realiza investitii de opt milioane de euro pentru deschiderea unei noi fabrici de lactate la Alba Iulia, iar pentru acest obiectiv isi va majora capitatul social cu peste zece milioane de lei.

Suplimentarea capitalului social al companiei era necesara in conditiile in care Albalact va deschide, la mijlocul acestui an, o noua fabrica, iar costurile estimate sunt de opt milioane de euro, se precizeaza in comunicatul emis de companie.

Majorarea de capital s-a decis joi, in urma convocarii a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor. Astfel, capitalul social s-a majorat de la 9.439.350,3 lei la 20.294.603,5 lei, prin emisiunea unui numar de 108.552.532 actiuni nominative, cu valoarea nominala de 0,1 lei si valoarea de emisiune de 0,1 lei.

Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 70 %, de la 16,82 milioane de euro in 2005, la 29 milioane de euro in 2006. De asemenea, profitul realizat de companie s-a majorat cu 64 %, de la 850.000 euro in 2005, la peste 1,3 milioane de euro in 2006. Cheltuielile pentru promovarea brand-urilor Albalact au ajuns anul trecut la peste 1,3 milioane de euro, iar anul acesta vor continua sa creasca, anunta compania.

Albalact-Alba Iulia a fost infiintata in anul 1975, iar in 1999 a fost privatizata. Cele mai cunoscute brand-uri ale companiei sunt Fulga si Zuzu. Cresterea vanzarilor inregistrata la cele doua brand-uri, revela faptul ca preferinta consumatorului s-a orientat catre laptele ultrapasteurizat.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri