La 10 ani de la deschiderea magazinului din centrul comercial Baneasa Shopping, Diverta rebranduieste locatia sub sloganul #plinideviata. Cu un design modern si plin de culoare, magazinul Diverta din Baneasa Shopping City isi asteapta vizitatorii cu o imagine noua si mai multe imbunatatiri in experienta de shopping.

Magazinul Diverta din Baneasa se intinde pe o suprafata de 600 mp, iar pentru reamenajarea acestui spatiu s-au investit 200.000 euro. Elementele de grafica, culorile puternice si mobilierul minimalist pun in evidenta gama bogata de produse si simplifica accesul la acestea.

„Diverta este un brand pentru toti membrii familiei si, din acest motiv, am gandit pentru fiecare un spatiu in care sa se poata regasi. Vrem sa aducem veselie si culoare in viata lor, de aici mercantizarea gamelor pe culori indraznete si zonele special create pentru cei mici. Am integrat in concept mai multe zone de lectura, astfel incat cei care ne viziteaza sa se relaxeze, sa isi gaseasca la noi inspiratie, sa isi cultive si descopere noi pasiuni", spune Amalia Buliga, CEO Diverta.

diverta baneasa shopping center

Investitia in procesul de rebranding din magazinul Diverta Baneasa se ridica la 200.000 de euro, iar in acest an s-au investit aproximativ 1.000.000 de euro pentru dezvoltarea si implementarea noului concept. Procesul de reamenajare a magazinelor din toata tara va continua pe parcursul anului 2020. Primele magazine sub noul design #plinideviata isi asteapta clientii in Bucuresti, Cluj-Napoca, Oradea si Craiova.

„Sarbatorim 10 ani de la deschiderea magazinului din Baneasa Shopping City, iar Diverta Baneasa a fost constant in topul celor mai apreciate din retea. Noua identitate vizuala va continua sa aduca bucurie si energie in viata clientilor care ne viziteaza de atatia ani.”, spune CEO-ul Diverta.

Diverta Baneasa Shopping Center

In luna martie, Diverta a pariat pe comertul stradal si a deschis Diverta Lipscani, in locul fostului magazin H&M. Diverta Lipscani are o suprafata de 2.500 de metri patrati si vine in intampinarea clientilor cu o oferta de carti, cadouri si obiecte de papetarie, dar si cu un spatiu de petrecere a timpului liber.

Succesul conceptului din Diverta Lipscani a determinat retailerul sa il implementeze si in alte locatii existente, dar si cele noi, 3 librarii fiind deschide in acest an.

Prezent de 20 de ani pe piata locala de retail, Diverta este un brand 100% romanesc. Se desfasoara pe o suprafata totala de retail de aproximativ 10.000 de metri patrati, cu un numar de 30 de magazine in Bucuresti si in marile orase din tara. Magazinul online www.dol.ro comercializeaza peste 100.000 de produse, asigurand acoperirea Diverta la nivel national.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri