Office Barista, companie specializata in furnizarea de solutii complete de cafea, apa si ceai pentru mediul office (servicii B2B), ajunge la o cifra de afaceri de 2,5 milioane de euro in 2019. Planurile pentru urmatorul an includ continuarea extinderii pe plan national a companiei.

Compania furnizeaza solutii premium, in colaborare cu parteneri recunoscuti pentru calitatea serviciilor precum Franke, pentru espressoare, Waterlogic pentru dispensere de apa, si TeaPigs pentru selectia de ceaiuri. In medie, conform calculelor Office Barista, o corporatie din Romania investeste intre 1 si 2 euro pentru apa, lunar, per angajat, in timp ce pentru cafea costul e intre 3 si 5 euro.

Scopul Office Barista este sa le ofere clientilor sai produse si servicii la cele mai inalte

standarde de calitate, care sa imbunatateasca viata de la birou a angajatilor. De la cafeaua proaspat prajita, cu aroma puternica, pana la apa din sursa controlata si purificata cu ajutorul tehnologiilor inovative, serviciile Office Barista se adreseaza companiilor care isi pun angajatii pe primul loc.

Raspunsul pana acum din piata a fost excelent si o parte din feedback-ul pozitiv se bazeaza pe strategia aplicata de Office Barista: solutii adaptate in functie de nevoile fiecarei companii si a angajatilor acesteia. Pentru a face acest lucru posibil, Office Barista ofera gratuit o saptamana de acces complet la serviciile sale, astfel ca oferta finala este construita in functie de preferintele pe care le au angajatii fiecarei companii. Investitia in timp si atentia pentru acest proces ofera libertate clientilor de a decide daca solutiile propuse sunt cele care ii avantajeaza. Mai mult decat atat, fiecare pachet ales include gratuit servicii de consultanta, mentenanta si service al aparatelor.

„Pe final de 2019 este mai clar ca niciodata ca astfel de beneficii, precum cele obtinute prin serviciile noastre, pot face un mediu de lucru mai placut si mai sanatos. Noi am pornit de la ideea ca lucrurile mici, aparent neinsemnate, au efecte mult mai mari decat ne-am astepta. Astfel, am investit in tehnologie si in parteneriate cu cei mai buni furnizori din piata. Totodata, facem toate acestea cu grija fata de mediu si cu respectarea tuturor normelor legale de sanatate in vigoare. Pentru noi, 2019 a fost un an de crestere si dezvoltare a echipelor atat pe plan operational, cat si in alte departamente, cum ar fi marketing sau vanzari.

Scopul nostru este acela de a furniza solutii care pot schimba in bine un mediu de lucru. De aceea si oferim acces la serviciile noastre timp de o saptamana. O companie nu trebuie sa cumpere niciodata ce-i mai scump sau mai ieftin din piata, ci sa aleaga ce e mai potrivit pentru angajatii ei. Acesta e principiul nostru si asta ne-a ajutat sa ne crestem, de la an la an, cifra de afaceri si sa ne uitam acum la intarirea pozitiei pe plan national”, a declarat Mihai Sugureanu, CEO Office Barista.

Miza pentru 2020: continuarea extinderii in Romania si o cifra de afaceri de 3,5 mil. euro

Office Barista incheie 2019 cu o cifra de afaceri de 2,5 milioane de euro si servicii furnizate in Bucuresti, dar si in alte orase din tara precum Brasov, Iasi, Timisoara si Cluj-Napoca. Planul pentru 2020 este consolidarea prezentei in plan national prin angajati si traininguri locale, astfel incat zona operationala sa fie acoperita cu oameni care pot raspunde imediat cerintelor partenerilor din corporatii. Raspunsul din orasele in care Office Barista este deja prezenta a fost foarte bun si estimarile pentru cifra de afaceri pe 2020 se duc catre 3,5 milioane euro.

Aceasta crestere estimata se datoreaza si investitiilor pe care compania le-a facut in tehnologie, prin digitalizarea proceselor de business - un CRM cu ajutorul caruia sa fie gestionate toate relatiile cu clientii, dar si prin optimizarea prezentei online, care sa deserveasca mai eficient clientii, in special cei din orasele care nu au inca alocat un reprezentant local.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri