Farmec ofera fiecarui francizat un pachet de know-how complet: de la consiliere si sprijin pentru deschiderea magazinului, pana la tehnici de vanzare si programe de pregatire periodice despre relatia cu clientii si training-uri despre produsele existente si cele nou lansate, sustinandu-l sa devina, astfel, un membru activ in echipa celui mai mare brand romanesc de cosmetice.

„Astazi sarbatorim atat inaugurarea primului magazin Gerovital din Pitesti, cat si faptul ca avem un nou membru in familia Farmec. Ne bucuram ca sistemul de franciza, lansat in luna iunie a acestui an, reprezinta un real interes pentru cei care sunt sau vor sa devina antreprenori si doresc sa investeasca intr-o afacere 100% romaneasca”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Cu o suprafata de 36 metri patrati, magazinul Gerovital este amplasat in incinta Centrului Comercial VIVO Pitesti, aflat pe Calea Bucuresti, nr. 36, si urmeaza conceptul de „Doctor in Frumusete”, specific tuturor magazinelor de brand Gerovital. Suma totala investita in lucrarile de proiectare si amenajare a noului spatiu este de 50.000 Euro, in care este inclusa si taxa de franciza. In cadrul magazinului, sunt disponibile toate produsele comerciale din gamele Gerovital si Aslavital.

In decembrie 2019, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate in Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara, 20 magazine Gerovital care se gasesc in Cluj-Napoca, Bucuresti, Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati, Oradea, Sibiu si Ramnicu Valcea si 2 magazine Gerovital deschise prin sistemul de franciza, la Bacau si Pitesti.

Citeste si:
Douglas deschide prima parfumerie din orasul Suceava
Douglas deschide prima...