Showroom-ul din Timisoara, situat pe strada Gheorghe Lazar, nr. 30-32, cartier Circumvalatiuni, are o suprafata de 141 de metri patrati si expune 500 de produse, brandurile: Polarizen, Ray Ban, Tommy Hilfiger, Emporio Armani, Hawkers si altele. Acestea sunt si cele mai cautate marci de catre clientii din Romania, avand preturi de pornire de 99 de lei.

"Piata de optica din Timisoara are potential foarte bun de dezvoltare. Odata cu acest nou magazin, ne asteptam la o crestere de 5-10% a vanzarilor totale”, a precizat Florin Nita, Business Development Manager Lensa.ro.

In total, investitiile din ultimele 12 luni in cele trei showroom-uri Lensa.ro din Romania, Bucuresti, Cluj-Napoca si Timisoara, precum si in modernizarea depozitului, depasesc un sfert de milion de euro.

"Incepand de anul trecut, am decis sa investim in Romania pentru a crea o retea de showroom-uri moderne de optica. Pe langa Bucuresti, ne-am dorit sa fim prezenti si in orasele in care avem deja un mare numar de clienti. Pe masura ce numarul de comenzi va continua sa creasca si in alte zone ale tarii, vom face noi investitii si in alte puncte cheie", a declarat Daniel Craciun, fondator si CEO al Lensa.ro.

Citeste si:
VIDEO retailDetail: Ce programe de sustenabilitate si CSR au...
VIDEO retailDetail:...

Cel mai mare magazin Lensa.ro este cel din Bucuresti, avand o suprafata de peste 500 de metri patrati si peste 2.000 de modele de ochelari, de la 90 de branduri. Showroom-ul din Cluj-Napoca, are 87 de metri patrati si expune peste 427 de produse. Investitia a fost de 50.000 euro.

Afaceri de peste 5 milioane de euro in 2019

Pentru 2020, Lensa.ro estimeaza o cifra de afaceri de peste 7 milioane de euro din comertul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate si lentile de vedere. Anul trecut, Lensa.ro a incheiat cu o cifra de afaceri de peste 5 milioane euro.

Pe langa varietatea de modele, Lensa.ro ofera clientilor si alte servicii de optica, cum ar fi: determinarea gratuita a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanta specializata privind achizitia de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparatii rame.

Lensa.ro este un brand romanesc detinut de antreprenorii Daniel Craciun (30 ani) si Florin Nita (42 ani), format in urma cu sase ani si are peste 100.000 de comenzi anual.

Citeste si:
Harta proiectelor de retail 2020: orasele mici, pe gustul...
Harta proiectelor de retail...