Burger King va deschide cel putin sase restaurante noi anul acesta, dupa succesul celor doua locatii inaugurate in Bucuresti in 2019, unde clientii au format cozi foarte lungi pentru a cumpara burgeri si cartofi prajiti, a declarat, pentru wall-street.ro, Alan Laughlin, presedintele Burger King, companie operata in Romania de catre AmRest, una dintre platformele europene de restaurante si servicii alimentare.

„Pentru anul acesta, avem in plan deschiderea a cel putin sase noi restaurante, si ne dorim sa testam si alte orase mari din afara capitalei. Ne bucuram sa ne continuam planurile de expansiune si, in acest sens, dorim sa reamintim reusita cu care am incheiat anul 2019. Am deschis doua restaurante Burger King in Romania si am reusit sa oferim aproximativ 100 de locuri de munca romanilor. Continuam sa ne extindem echipa si reamintim ca oferta noastra salariala porneste de la 1.750 de lei net (2.950 de lei brut) pentru lucratorii din restaurante (crew members) si 2.500 – 3.800 de lei net (4.250 – 6.500 de lei brut) pentru manageri”, a explicat Alan Laughlin, presedintele Burger King.

Burger King se va axa, anul acesta, pe dezvoltarea de noi restaurante in Bucuresti, compania fiind atenta si la potentialul altor orase, nespecificand, insa, care sunt acestea.

In general, romanii cumpara meniuri atunci cand vin in restaurantele Burger King, iar valoarea medie a bonului este de 8-10 euro (40-50 de lei), acesta incluzand burger, cartofi si bautura racoritoare.

„Exista cateva exceptii ce ii deosebesc pe romani de ceilalti clienti. Spre exemplu, in tarile nordice se prefera optiunile fara carne, iar la nivel european versus american, europenii consuma mai multe produse pe baza de pui decat americanii. La fel ca clientii din alte tari, clientul roman este in cautarea produselor de calitate. De asemenea, a lua masa pe drum, la pachet, este un obicei des intalnit la romani. In cele cateva luni de la intrarea pe piata din Romania am reusit sa notam un lucru cel putin interesant despre romani. Asteptarea la o coada interminabila (da, inca e coada la BK) nu ii indeparteaza de restaurantele noastre, ci ii tine aproape. Astfel, e o prioritate pentru noi e sa le oferim cele mai bune experiente si produse de calitate”, a explicat Laughlin.

De la deschiderea Burger King, la finalul lunii septembrie, pana in prezent, peste 150.000 de clienti au trecut pragul restaurantelor, iar pe zi, aproape 2.500 de clienti cumpara din cele doua locatii existente in prezent, cea din Mega Mall si cea din AFI Palace Cotroceni.

Restaurantul din Mega Mall a fost deschis la finalul lunii septembrie, iar cel din AFI Cotroceni a fost inaugurat pe 13 decembrie.

AmRest Holdings, SE este unul dintre operatorii de restaurante multi-brand tip franciza din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri in 25 de tari. AmRest opereaza francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks si Burger King, pentru marcile proprii Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog si KABB, precum si pentru brandul online Pokai. AmRest opereaza 40 de restaurante Burger King in Polonia, 19 in Cehia, doua in Slovacia, unul in Bulgaria si doua in Romania, unde compania opereaza si lantul de cafenele Starbucks.

Infiintat in 1954, Burger King este al doilea cel mai mare lant de restaurante cu servire rapida din lume.

Sursa foto: Facebook Burger King Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
Sunt redactor coordonator al publicației Retail.ro, parte din InternetCorp. Înainte am lucrat la site-urile Ziare.com și Wall-street.ro și la agenția de presă Mediafax, unde am fost reporter al departamentului Economic. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri