Coca-Cola HBC, imbuteliatorul bauturii pe plan local, a inregistrat in 2019 vanzari in volum mai mari cu 5,6% decat in anul anterior. La nivel global, Coca-Cola HBC a raportat un profit operational mai mare datorita unei cereri mai mari pe pietele emergente, precum Romania.




Volumul vanzarilor in Romania a crescut cu 5,6% pe parcursul anului anterior, cu o accelerare in a doua jumatate", se arata in raportul anual Coca-Cola HBC.

Vanzarile Coca-Cola HBC in Romania au ajuns anul trecut la 203,5 milioane de navete, de la 192,7 milioane de navete in 2018.

"Categoria bauturilor carbogazoase a avut o evolutie buna la nivel global, sustinuta de inovatia noilor bauturi lansate, precum Coca-Cola de piersica si baobab, lime si zmeura. Schweppes a continuat cresterea de doua cifre, ajutat de lansarea noului produs Herbal Pineapple", se arata in raportul Coca-Cola HBC.

De altfel, cresterea profitului operational al Coca-Cola HBC la nivel global s-a datorat unei cereri mai mari pe pietele emergente, printre care si Romania.

Compania care imbuteliaza si vinde bauturi marca Coca-Cola Co in 28 de tari, majoritatea din Europa si Asia, a precizat ca profitul sau operational a crescut cu 11,9%, pana la 715,3 milioane de euro, in exercitiul care s-a incheiat la 31 decembrie 2019, gratie unei cererii mai mari pe pietele emergente precum Nigeria si Romania.

Pentru 2020, compania se asteapta la o crestere mai rapida pe segmentele pietelor dezvoltate si emergente, influentate de vremea favorabila in 2019.

Coca-Cola HBC Romania, membra a Grupului Coca-Cola Hellenic, este cea mai mare companie din industria bauturilor non-alcoolice din Romania. Coca-Cola HBC Romania are sediul social in Voluntari si detine trei fabrici de imbuteliere pe teritoriul tarii, localizate in Ploiesti, Timisoara si Poiana Negrii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri