Hornbach România, unul dintre retailerii locali de materiale de construcţii şi grădinărit, extinde magazinul din Sibiu cu aproximativ 3.500 mp în urma unei investiții de 2,8 milioane de euro. Fondurile au fost alocate pentru construirea unei zone de drive-in pentru materiale de construcții, dar și pentru extinderea suprafețelor exterioare destinate produselor de grădinărit și departamentelor din interiorul magazinului.

Suprafața magazinului din Sibiu a ajuns la circa 15.500 mp, comparativ cu circa 12.000 cât avea în momentul inaugurării sale, în octombrie 2015. Locația din Sibiu este amplasată pe un teren de circa 38.700 mp şi este împărţită în patru zone. Pe o suprafaţă de circa 6.900 mp este situată zona de materiale de construcţii şi amenajări, în timp ce pe o suprafaţă de aproximativ 3.600 mp se regăseşte o zonă dedicată produselor de grădină şi zoo, iar drive-in-ul este amplasat pe circa 5.000 mp.

Investiția de 2,8 milioane de euro a fost alocată atât achiziției de teren suplimentar de 5.500 mp, cât și construcției zonei de drive-in. Astfel, investiția totală în magazinul din Sibiu se ridică la 14,8 milioane de euro.

„În noul magazin, sibienii pot găsi peste 50.000 de articole mereu pe stoc, alături de altele disponibile la comandă”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.

Noua investiție a dus la creșterea sortimentului aflat acum în zona de drive-in, cum este cazul gamelor de cherestea verde, uscată și rindeluită, grinzi lamelare, lemn și WPC pentru terasă, plăci de gips-carton, vată minerală, acoperișuri, canalizare, scări și materiale de construcții la sac (ciment, mortare, șape etc.). De asemenea, în zona de grădină au fost adăugate noi sortimente de grătare, produse pentru irigații și ghivece. În departamentul de sanitare au fost extinse categoriile de cabine de duș, mobilier de baie și instalații. De asemenea, a fost dublată suprafața de expunere pentru plăci ceramice. Alte zone ce cuprind acum un sortiment mai mare de produse sunt cele pentru parchet și accesorii, dar și cea pentru lemn de construcții.

“Extinderea magazinului Hornbach din Sibiu va avea un impact pozitiv și în business-ul companiei. Astfel, estimăm un avans cu aproximativ 15% al vânzărilor pentru grupele de lemn, plăci și prefabricate. De asemenea, pentru categoria de gresie și faianță mizăm pe un avans de circa 50% al vânzărilor”, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.

Clienții pot merge direct cu mașina în zona rafturilor din drive-in. Aici pot găsi locuri de parcare special amenajate și pot cere sfaturi consultanților Hornbach. Odată alese produsele, le pot încărca rapid în mașină, direct de la raft, cu ajutorul lucrătorilor comerciali. La final, toate produsele sunt achitate la o singură casă.

Clienții pot rezerva online și ridica produsele din magazin. Ridicarea acestora este posibilă în doar 4 ore de la trimiterea rezervării sau la un alt termen de ridicare personalizat.
Clienții pot alege și serviciile de transport, fie cele cu camionul sau mașini dotate cu macara, pentru mărfurile voluminoase, fie prin închirierea unei mașini sau a unei remorci direct de la Hornbach. Odată cu achiziționarea produselor, există opțiunea de montaj, debitare lemn, mixare vopseluri, înrămări tablouri și croire de perdele.

Fondată în anul 1877, Hornbach deține 160 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit și magazine online, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu). Hornbach are aproximativ 21.000 de angajați.

Sursa foto: Hornbach România

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri