„Evoluția distribuției de plante către clienții cu volume mari este o confirmare că ceea ce ne-am propus în urmă cu doi ani, respectiv să activăm ca broker de flori la nivel național pe segmentul B2B și să devenim alternativă cu know how local la brokerii de flori din Olanda, a funcționat și rămâne o direcție strategică de dezvoltare a grupului anii următori”, a declarat Adrian Ciucur, CEO al Grupului Floria.

Rulajul Floria.ro continuă să crească cu peste 20%

Floria.ro, divizia online a Grupului Floria a avut afaceri de 7,8 milioane de lei anul trecut, în creștere cu peste 20% față de 2018.

Traficul pe dispozitive mobile a ajuns să reprezinte peste 70% dintre vizite, iar vânzările înregistrate pe acest tip de dispozitive au depășit pentru prima dată 50% din totalul comenzilor de buchete de flori plasate pe Floria.ro.

„Schimbările și optimizările demarate anul trecut pentru a îmbunătăți experiența clienților care folosesc dispozitive mobile și-au dovedit utilitatea și necesitatea și cred că le-am făcut la momentul oportun. Evoluția accentuată a traficului pe mobile arată că e segmentul pe care trebuie să ne concentrăm în continuare pentru a fi în pas cu așteptările celor care oferă flori”, a spus Marina Popescu, director general divizie online a grupului Floria.

Citeste si:
Sfaturi pentru antreprenori: nu vă opriți, fiți vizibili, faceți...
Business mentor către oamenii...

Urmează dezvoltarea omnichannel

Anul acesta, Grupul Floria experimentează noi canale de vânzare și dezvoltă mai multe proiecte pilot pentru a le testa potențialul pe nișe ale pieței de floristică, urmând să dezvolte preponderent proiecte în care se îmbină experiența și datele despre piața floristică și comportamentul de consum pe diverse segmente ale pieței .

„Practic, acum avem know how relevant despre preferințele clientului care oferă flori, despre preferințele clientului care preferă să aleagă buchete și flori în florării, pentru a le face cadou și pentru acasă, precum și preferințele celor care cumpără plante din hypermarket. Anul acesta ne focalizăm pe integrarea acestor atuuri pentru a dezvolta noi canale de vânzare și distribuție cu acoperire națională”, a adăugat Adrian Ciucur.

InstaFlori.ro, serviciul de livrare flori pentru acasă în cutie, alături de Floria Express, florării tip insulă în hypermarketuri, sunt două dintre cele mai recente proiecte.

Rețeaua de florării Floria cuprinde 7 florării: 5 în București, în Piața Dorobanți, bd. Ion Câmpineanu, Afi Cotroceni, Băneasa Shopping City, Plaza România, precum și o florărie în Aeroportul Otopeni și una în Ploiești.

Citeste si:
Vânzările de produse în România au crescut cu aproape 40% 
Nielsen: Vânzările de produse...

Grupul Floria operează florăria online Floria.ro, rețeaua de florării Floria, divizia pentru evenimente si amenajari peisagistice, distribuție de flori și plante către retailul de tip IKA, precum și vânzări engros.

Sursa foto: Grupul Floria