Profi le permite clienților să cumpere doar șase bucați de zahăr, ulei, făină și mălai, pe fiecare bon fiscal, o măsură implementată de retailer pentru a se asigura că produsele ajung la un număr mai mare de oameni, a declarat, pentru wall-street.ro, Gabriel Pâslaru, manager Relații Publice al Profi.

„Din dorința de a asigura produse de bază tuturor clienților noștri, limităm achiziția următoarelor alimente la șase bucăți pe fiecare bon fiscal: zahăr, ulei, făină și mălai. Îndemnăm, totodată, clienții, să fie cumpătați și solidari cu semenii lor”, se arată în anunțul publicat de Profi la intrarea în magazine.

Recent, Profi Rom Food a anunțat că a donat 1 milion de lei pentru cumpărarea de aparate de ventilație artificială, vitale pentru supraviețurirea bolnavilor de Coronavirus, în stare gravă.

Retailerul Profi anunță că a început să dezinfecteze zilnic mai multe zone din magazine, urmând să modifice programul angajaților pentru a asigura un număr mai mare de salariați și a reduce, astfel, cozile de la casele de marcat, în perioada creșterii numărului de persoane infectate cu Coronavirus.

Profi are cea mai extinsă rețea de magazine din România, de aproape 1.200 de magazine și peste 17.000 de angajați. Lanțul de supermarketuri și magazine de proximitate în România, deținut de către fondul de investiții Mid Europa Partners, operează pe plan local supermarketurile și magazinele de proximitate Profi Standard, Profi City și Loco. În 2018, Profi si-a majorat afacerile cu 25%, cel mai mare ritm de creștere dintre primii 10 jucatori, ajungând astfel la peste 5,9 miliarde de lei. În același timp, însă, în 2018 retailerul a ieșit pe pierdere, cu 90 de milioane de lei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
Sunt redactor coordonator al publicației Retail.ro, parte din InternetCorp. Înainte am lucrat la site-urile Ziare.com și Wall-street.ro și la agenția de presă Mediafax, unde am fost reporter al departamentului Economic. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri