Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine, ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, introducând geamuri de protecție la casele de marcat și restricționând accesul în magazine în grupuri restrânse de persoane pentru a evita supraaglomerarea.

Măsurile Kaufland:

  • Compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri.
  • Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință;
  • În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane;
  • Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță;
  • Toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor. Toți colegii cunosc regulile de igienă și prevenție și sunt îndemnați să le respecte;
  • De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc) precum și spațiile comune (toalete, scări rulante etc);
  • Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru colegi. La toalete există săpun ce conține dezinfectant.
  • Pe lângă acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea clienților. Astfel, printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri și în zonele de trafic.

Clienții sunt îndemnați:

  • să aibă un comportament responsabil în acest context și să aibă grijă la cei din jur;
  • să cumpere responsabil și să evite risipa alimentară;
  • să vină neînsoțiți la cumpărături;
  • să respecte regulile de prevenție și igienă;
  • să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine;
  • să păstreze distanța de siguranță de minimum 1 metru;
  • să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor;

Kaufland a creat și o linie telefonică specială dedicată angajaților, pentru a susține informarea corectă și completă.

Kaufland își asigură clienții că există suficiente stocuri, datorită livrărilor zilnice și a unei mari varietăți de produse și că magazinele vor rămâne deschise, acestea fiind aspecte prioritare pentru toată echipa.

Sursa foto: Kaufland Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri