Lidl a implementat o serie de măsuri pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19 în rândul colegilor și clienților. Compania a limitat numărul de clienți prezenți în același timp în anumite magazine și va începe montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat.

Pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, am făcut o serie de recomandări pentru clienți, printre care se numără:

  • Evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00)
  • Evitarea zonelor aglomerate
  • Păstrarea distanței de cel puțin 1 m față de alte persoane
  • Plata cu cardul bancar
  • Spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum
  • Spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde
  • Evitarea atingerii feței, ochilor, nasului sau gurii dacă nu au mâinile igienizate
  • Adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce privește numărul de produse achiziționate
  • Evitarea deschiderii ambalajelor produselor pe care nu le achiziționează
  • Atingerea doar a fructelor și legumelor pe care urmează să le cumpere

Aceste recomandări au fost publicate atât în mediul online, pe rețelele sociale, în newsletter și pe site-ul www.lidl.ro, cât și în incinta și în parcările magazinelo, prin afișe, respectiv billboard-uri. De asemenea, în zilele următoare, aceste recomandări vor fi comunicate și prin mesaje audio în magazine.

De marți, Lidl a început montarea unor indicatoare pe podea în zona caselor de marcat, pentru a ajuta clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată de 1 m față de cei din jurul lor.

Săptămâna aceasta, Lidl va începe montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat, ca o măsură pentru angajați.

Lidl a limitat numărul de clienți prezenți în același timp în anumite magazine. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienți, accesul în magazin se face dirijat. Clienții intră în magazin eșalonat, astfel încât să evităm aglomerația. Această măsură le este semnalată clienților în parcările magazinelor și prin intermediul agenților de pază.

Lidl a suplimentat cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru colegii din magazine și a pus dezinfectant și la dispoziția celor din sediul central și sediile regionale.

Lidl a sporit măsurile de curățenie și dezinfecție a zonelor, respectiv obiectelor expuse și/sau intens tranzitate, așa cum ar fi toaletele, mânerele, coșurile și cărucioarele de cumpărături.

Sursa foto: Lidl România

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri