Adrian Rus, fondator Komoder, companie care activează pe piața fotoliilor de masaj, susține că această criză, generată de pandemia de Coronavirus, va schimba piața de consum din România, consumatorii dorindu-și să negocieze prețul de achiziție în următoarea perioadă.

„Această criză va genera modificări în piața de consum. Consumatorul va fi mult mai atent la produse și la furnizor, iar pe termen scurt acesta va încerca să negocieze cât mai mult prețul de achiziție, un efect normal pentru o astfel de perioadă. În egală măsură, cred că oamenii vor pune mai mult accent pe sănătatea lor, a familiei, și cred că prioritățile noastre se vor modifica”, a declarat Adrian Rus, fondator Komoder.

Komoder anunță că în această perioadă vânzările companiei s-au mutat în totalitate în online, unde înregistrează, în medie, 6-7 comenzi pe zi în România, potrivit unui comunicat de presă.

„Dacă înainte de pandemie 50% dintre comenzi erau asistate în showroom-urile fizice, acum vânzarea se încheie doar online sau la telefon. Colegii de la vânzări desfășoară în continuare activitatea de consultanță prin intermediul canalelor de comunicare la distanță”, a declarat Adrian Rus, fondator Komoder.

Traficul lunar pe site-ul komoder.ro s-a menținut în continuare la 14.000 vizite, atât cât era și înainte de criză. Totuși, prețul mediu al unui produs Komoder a scăzut, ca efect al unui program de discount-uri și fidelizare pe care compania l-a desfășurat în această perioadă, pentru toată gama de produse, respectiv fotolii și aparate de masaj.

În această perioadă, jumătate din echipa Komoder continuă să lucreze de acasă, respectiv echipa de vânzări. Angajații din departamentele de livrare sau distribuție, care în continuare fac muncă de teren, au fost echipați corespunzător și dețin tot necesarul de instrumente utile în perioada de criză pentru a se proteja: mănuși, măști, dezinfectant, informează Komonder.

Komoder a deschis de curând un showroom la Rotterdam, după o investiție de 20.000 de euro. Showroom-ul nu a fost închis din cauza pandemiei.Komoder a amânat inaugurarea unui nou showroom în Madrid, în luna martie.

În 2019, Komoder a înregistrat o creștere a volumului de vânzări cu 60% mai mult față de anul precedent, ajungând la o cifra de afaceri de aproape 16 milioane de lei, creștere datorată, în primul rând, investițiilor realizate pe tot parcursul anului.

Înființată în anul 2011 de antreprenorul Adrian Rus, Komoder este compania care produce scaune și fotolii de masaj. Komoder are în prezent patru showroom-uri în țară, în București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, și trei showroom-uri în străinătate, la Barcelona (Spania), Sofia (Bulgaria) și în Rotterdam (Olanda). Compania vinde fotolii și aparate de masaj în întreaga lume și are parteneri în Italia, Spania, Olanda și Bulgaria.

Sursa foto: Komoder

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri