În contextul situației din țară, legată de evoluția pandemiei COVID-19 și de disponibilitățile limitate ale materialelor de protecție, rețeaua de pizzerii Dodo Pizza vine cu un proiect non-profit de punere la dispoziția clienților săi măști de protecție pentru față care devin obligatorii în tot mai multe județe din România.

Astfel, la fiecare comandă de minimum 25 lei de pe site-ul www.dodopizza.ro, clienții pot achiziționa măști de protecție ambalate și sigilate individual, la prețul de 5 lei/ bucată. Măștile sunt oferite la prețul actual de achiziție, fără nici un adaos comercial, scopul acestui proiect fiind sprijinul acordat clienților rețelei de pizzerii în achiziționarea acestora.

"Suntem permanent în cautare de produse de protecție de calitate, la prețuri accesibile, pe care le achiziționăm în cantități mari și le punem la dispoziția clienților noștri la același preț pentru că știm că în această perioadă sunt greu de găsit. Fiecare mască este ambalată individual în plic sigilat și poate fi comandată, în București sau Brașov, telefonic la numărul *3636, pe site-ul www.dodopizza.ro sau din aplicațiile mobile pentru iOS sau Andoid”, a declarat Sergiu Bolocan, Director General al Dodo Pizza România.

Dodo Pizza este o rețea internațională de pizzerii, cu peste 600 de unități deschise în întreaga lume. Rețeaua din Romania numără șase unități în București și Brașov.

Sursa foto: Facebook Sergiu Bolocan

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri