Startup-ul românesc TPS Engage, care oferă soluții de advertising pe ecranele din orașele de pe 4 continente, a făcut un parteneriat cu Code4Romania prin care afișează cifre în timp real despre pandemia de coronavirus pe mai multe ecrane din București.

Datele oficiale sunt preluate prin intermediul organizației Code4Romania și updatate în timp real. Conform precizărilor făcute de reprezentanții companiei, în acest moment, mesajele rulează la metrou, în rețeaua Blitz (280 ecrane în 43 de stații), Veranda Mall și pe ecranul ”The Light” de pe Bulevardul Iuliu Maniu.

”Datele sunt preluate automat direct de pe DateLaZi.ro, sursă oficială. Totul este automatizat, asta înseamnă că la fiecare rulare a imaginii soft-ul nostru preia cele mai recente informații și le publică pe fiecare ecran în parte.” , explică Matei Psatta.

Compania românească și-a adaptat soluția care permite brand-urilor să ruleze reclame contextuale, influențate de diverși parametri cum ar fi vremea sau ora din acel moment, și au decis să îl ofere guvernelor gratuit. În acest moment mai au discuții cu autorități din SUA și Asia pentru implementare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Armand Iliescu
Armand s-a alăturat echipei Wall-street.ro în anul 2016, an în care a și finalizat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion . De-a lungul timpului a acoperit domenii precum FinTech, Finanțe-Bănci și Fiscalitate. A pus umărul timp de patru ani la consolidarea proiectului Future Banking , dedicat industriilor FinTech și digital banking, din poziția de Head of Growth. Tot în cadrul aceluiași proiect a dat startul emisiunii FinTech Friday,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri