Compania de echipamente și accesorii pentru voiaj Lamonza se alătură luptei împotriva COVID-19 și donează 50% din valoarea vânzărilor către SMURD.Din aceste fondurile se vor achiziționa echipamente de protecție, vitale pentru personalul medical expus la COVID-19.

Sub sloganul "Împreună reușim!", brandul de echipamente și accesorii pentru călătorii Lamonza a dat startul unei campanii umanitare într-un parteneriat alături de Fundația SMURD, pentru susținerea celor din linia întâi. Astfel, în perioada 1 Aprilie - 31 Mai 2020, 50% din valoarea vânzărilor online și din marketplace-urile partenerilor Lamonza, 50% din vânzările Lazmonza se vor duce către Fundația pentru Smurd pentru a achiziționa echipamente de protecție vitale pentru personalul medical expus la COVID-19.

"Perioadele de criză ne aduc mai aproape ca oameni. Noi credem cu tărie că atunci când e mai greu, când toate lucrurile par să se prăbușească, atunci natura umană iese cu adevarat la iveală. Situațiile de criză sunt un test al solidarității și al responsabilității sociale. Adevaratele priorități ies acum la iveală: planurile de vacanță sunt doar o amintire plăcută, dar așa cum Lamonza a fost alături de pasionații de călătorii în ultimii 25 de ani, așa ne dorim să fim alături de toți românii în această perioadă de criză. Acum putem fi cu adevărat împreună, chiar dacă #stamacasa", spun reprezentanții Lamonza.

În această perioadă transportul este gratuit, indiferent de valoarea comenzii. Toți cei ce vor ajuta la această cauză umanitară vor primi împreună cu comanda și un certificat: Împreună pentru Smurd. Toate vânzările și tranzacțiile care se vor efectua,vor fi afișate pe pagina Lamonza și a Fundației pentru Smurd.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri