Heineken România se alătură eforturilor de a combate efectele pandemiei COVID-19 cu o donație de 250.000 lei către Crucea Roșie Română. Inițiativa face parte dintr-un program mai amplu, de susținere a comunităților prin dotarea spitalelor și a personalului medical cu aparatura și echipamentele necesare în această perioadă, în valoare totală de 1,5 milioane lei.

În perioada următoare, donații specifice, oferite de Heineken România în funcție de cele mai presante nevoi din acest moment, vor ajunge la 5 spitale din București, Constanța, Craiova, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș, prin programul ”Împreună, mai puternici. Sprijin pentru comunități”.

Heineken îi încurajează pe membrii echipei să doneze pentru aceeași cauză, dublând contribuțiile individuale ale acestora.

La nivel global, compania Heineken a adoptat, încă de la izbucnirea epidemiei, o serie de măsuri pentru a proteja sănătatea și siguranța angajaților în această perioadă, dar și pentru susținerea clienților și a furnizorilor.

”Traversăm o perioadă excepțională, plină de provocări și incertitudine. Pentru compania noastră, e important să ne susținem comunitățile din care facem parte. Ne dorim să le oferim sprijin celor afectați și personalului medical care luptă zilnic cu efectele acestei pandemii.”, a declarat Dan Robinson, Managing Director Heineken România.

În România, Heineken are o echipă de peste 1.100 de oameni, 4 fabrici, în Constanța, Craiova, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș și un sediu central în București. Compania produce și vinde peste 20 mărci de bere și cidru în țara noastră.

La nivel global Heineken este unul dintre cei mai mari producători de bere, cu un portofoliu de 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Are peste 85.000 de angajați și operează fabrici și alte facilități de producție în peste 70 de țări.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri