Gerovitalul, unul din cele mai reprezentative branduri romanesti, va sustine iesirea Farmec pe pietele internationale, compania avand in planuri deschiderea a trei reprezentante in Europa pana la sfarsitul lui 2008
Compania Farmec Cluj, lider de piata in industria cosmeticelor romanesti, a anuntat ca va deschide in acest an o reprezentanta in Budapesta, pana la finalul anului 2008 fiind planificata deschiderea altor doua reprezentante in strainatate. Vor fi deschise in capitale europene. Reprezentantele deschise de noi vor fi si centre de distributie si magazine proprii de prezentare, a declarat directorul de vanzari si de marketing al companiei, Horea Turdean.

Farmec a ales sa faca pasul acesta pentru a fi mai aproape de consumatorii sai din Europa si datorita cererii mari de produse Gerovital H3 inregistrate aici. Prin intermediul reprezentantelor vor fi comercializate, in principal, produse din gama Gerovital H3-prof. dr. Ana Aslan, care se bucura de prestigiu si de recunoastere pe intregul glob.

Cosmeticele din gama Gerovital H3 reprezinta 90% din totalul produselor exportate de Farmec. Acest fapt ne-a determinat sa ne deschidem propriile reprezentante in tarile unde cererea de creme Gerovital H3 este foarte mare. Prin deschiderea acestor reprezentante estimam o crestere considerabila a cifrei de afaceri Farmec pe pietele externe au mai precizat reprezentantii departamentului de marketing Farmec Cluj.

Compania estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 20 de milioane de euro, comparativ cu 19 milioane de euro anul trecut si 17 milioane de euro in 2005. Farmec a realizat in 2006 un profit brut de 2,5 milioane euro, in crestere cu 55% fata de anul precedent, cresterea fiind datorata majorarii cifrei de afaceri si scaderii costurilor in urma procesului de retehnologizare si modernizare a sectiilor de productie.

Anul trecut, actionarii Farmec Cluj au demarat un proiect de investitii de peste zece milioane euro, esalonat pe trei ani, pentru alinierea la normele tehnologice si ecologice impuse de Uniunea Europeana. Peste trei milioane euro au fost investiti in achizitia de utilaje noi pentru sectia de deodorante ecologice si lacuri de par, retehnologizarea laboratoarelor contribuind la cresterea capacitatilor de productie astfel incat cererea de Gerovital H3 sa fie sustinuta.

Gama de produse Gerovital H3 (ce cuprinde creme pentru fata, produse pentru ingrijirea tenului, lapte demachiant si masti pentru intinerire) reprezinta circa "10-20%"din cifra de afaceri a companiei Farmec Cluj (care detine dreptul de fabricare al acestor produse), potrivit unor declaratii recente ale reprezentantul departamentului de marketing al companiei Farmec Cluj, Manuela Crisan.

Primele creme Gerovital H3 au fost produse in laboratoarele Farmec in 1967, iar printre personalitatile marcante care s-au bucurat de-a lungul timpului de tratamente cu cremele prof. dr Ana Aslan se numara Charlie Chaplin, Claudia Cardinale, Frank Sinatra, Marlene Dietrich, J.F. Kennedy, Onasis.

Farmec a relansat in luna noiembrie a anului trecut Gama Gerovital H3 intr-o noua prezentare si o noua imagine. Aceasta relansare a beneficiat de o campanie de comunicare pe principalele posturi de televiziune, campanie in valoare totala de peste 350.000 de euro, care a avut ca rezultat cresterea cu 60% a vanzarilor cantitative ale gamei, potrivit oficialilor companiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri