Toate cele 13 magazine ale brandului de fashion Stefanel vor fi deschise începând cu 15 iunie, de când se deschid marile centrele comerciale. Retailerul de fashion a redeschis două magazine stradale încă de la începutul lunii mai. Mai mult, retailerul va permite probarea hainelor în cabinele de probă, însă va utiliza steamer-ul la temperaturi ridicate pentru a igineza hainele probate și ia în calcul și crearea unei zone de carantinare a produselor pentru o zi sau două, a declarat Bogdan Caluian, area sales manager Stefanel România.

După ce a deschis două magazine stradale încă de la începutul lunii mai, retailerul de fashion Stefanel va deschide toate celelalte 11 magazine, situate în centre comerciale, de luni, 15 iunie, odată cu relaxarea restricțiilor impuse de autorități. "Sperăm, ca și până acum, să oferim clientelor noastre o experiență de shopping plăcută, dar mai ales sigură", a declarat Bogdan Caluian, area sales manager Stefanel România.

Reprezentantul Stefanel, unul dintre cele mai longevive branduri de fashion din piața românească, a vorbit despre măsurile de siguranță adoptate de retailer pentru redeschiderea magazinelor din centrele comerciale. "Acestea sunt, în mare parte, similare cu cele adoptate de majoritatea retailerilor, toate aliniindu-se normelor în vigoare impuse de autorități, dar și prin regulamentele interioare ale centrelor comerciale", spune Caluian.

Printre măsurile adoptate de Stefanel se numără dezinfectarea periodică a suprafețelor, amplasarea dispenserelor cu dezinfectant la intrarea în magazin și în zona cabinelor, aplicarea de stickere informative privind distanțarea socială, introducerea obligativității purtării măștii de protecție în incinta magazinului și chiar oferirea de maști potențialilor clienți care, din diverse motive, nu au.

"Este greu de anticipat cum va arata shoppingul în noua realitate de consum. În contextul actual sunt de părere că realitatea din magazine o vom cunoaște cu adevărat numai în urma interacțiunii angajaților noștri cu clienții, feedback-ul lor fiind extrem de important pentru noi. Vital!", spune Bogdan Caluian.

Ce se va întâmpla cu probarea hainelor în cabinele de probă Stefanel în contextul evitării răspândirii epidemiei de coronavirus? "Având în vedere specificul brandului Stefanel, dar și tipologiile clienților noștri sunt de părere că majoritatea nu vor avea rețineri în a proba hainele, fapt pentru care, da, probarea acestora va fi permisă. Desigur, vom respecta regulile de distanțare socială prin delimitarea câtorva zone de siguranță la cabinele de probă, în funcție de suprafață disponibilă. Vom alterna cabinele în care accesul va fi permis pentru probă cu cele în care accesul va fi interzis pentru a facilita păstrarea distanței de minim 2 metri", mai spune reprezentantul Stefanel.

O altă soluție luată de Stefanel România pentru siguranța clienților va fi folosirea steamer-ului la temperaturi ridicate pentru a igieniza produsele probate de clienți. "Avem în vedere și crearea unei zone de carantinare a produselor pentru 24-48 de ore, dar rămâne să vedem dacă această idee va putea fi pusă în practică din punct de vedere tehnic", spune Bogdan Caluian.

Stefanel anunță că va permite și returul produselor. "În limita politicii de retur a companiei noastre vom accepta returnarea produselor. Cu siguranță vom înregistra un număr mai mare de astfel de solicitări pe care le vom trata cu maxima orientare către satisfacția clienților noștri în funcție de motivul fiecăruia".

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri