Rompetrol Rafinare a incheiat ultimul trimestru din 2006 pe pierdere

Rompetrol Rafinare Constanta a incheiat ultimele trei luni din 2006 cu o pierdere de 36,89 milioane lei, peste 7,5 ori mai mica decat pierderile de 277,4 milioane lei realizate aceeasi perioada a anului 2005, potrivit raportarilor transmise catre Bursa de Valori Bucuresti.

Cifra de afaceri a companiei, calcultata dupa standardele romanesti de contabilitate a fost in ultimul trimestru din 2006 de 136,79 miliarde lei, in crestere cu 9,7% fata de perioada similara din 2005.

Afacerile totale ale companiei in 2006 au fost de 5,39 miliarde lei, in scadere cu 7,6% fata de anul 2005.

Actiunile Rompetrol Rafinare (Petromidia), listate la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucuresti (BVB), au inceput anul 2006 la un pret mediu de 0,1130 lei, insa joi, s-au tranzactionat la un pret de 0,109 lei. in luna ianuarie 2006, Rompetrol a cumparat cel mai mare distribuitor independent de produse petroliere din Franta, Dyneff, care are depozite si benzinarii in sudul Frantei si in nordul Spaniei.

Actiunile Romepetrol Rafinare Constanta au avut o evolutie pozitiva datorata in principal ridicarii perspectivei de rating acordate de doua agentii de rating, Fitch si Standard&Poors, dar si de finalizarea achetei procurorilor in dosarul in care este acuzata conducerea grupului Rompetrol, actionarul majoritar al rafinariei.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri