Procter & Gamble România, producătorul brandurilor Ariel, Fairy și Always, donează 850 de litri de igienizant pentru mâini către Crucea Roșie Română, potrivit unui comunicat de presă.

„Încă de la începutul pandemiei, P&G și mărcile sale au fost alături de cei care ne îngrijesc, dar și de cei care au cel mai mult nevoie de grija noastră. Acum că revenim treptat la activitățile noastre de zi cu zi și copiii noștri se întorc la școală, crearea unor condiții sigure este o prioritate. Împreună, P&G și Crucea Roșie Română acționează ca o forță a binelui în sprijinul comunităților”, a declarat Antoine Brun, vicepreședinte P&G Europa de Sud-Est.

Inițial, compania a pus la dispoziția Crucii Roșii Române 1,5 milioane de lei și peste 50 de tone de produse P&G, pentru a-i ajuta pe cei care au fost cei mai afectați de pandemie - precum personalul medical și persoanele aflate în carantină sau în izolare la domiciliu.

În martie 2020, Procter & Gamble a anunțat donații în valoare de 15 milioane de dolari, sub formă de produse de igienă și îngrijire personală, produse de uz casnic și igienizante pentru personalul din prima line de acțiune și familiile afectate. Ca parte a acestor eforturi, P&G Europa a făcut o donație de 1 milion de dolari către Federația Internațională a Societăților de Cruce Roșie și Semilună Roșie, pentru a asigura accesul la servicii și produse medicale și educație despre igienă comunităților vulnerabile din Europa.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri