Pentru distribuitorul Premium Cafe pandemia a însemnat o reorientare către alte canale de vânzare, mai exact pe rețelele de retail și mediul online, din moment ce mare parte din clienți proveneau din industria HoReCa, iar vânzările au scăzut în ultima perioadă cu 95%, scrie retail.ro.

Ultimele luni au adus schimbări semnificative în viața de zi cu zi, dar și în business. Pandemia de coronavirus a afectat grav multe afaceri, care au fost nevoite să-și tragă obloanele și să-și trimită oamenii acasă. Altele s-au readaptat și au căutat soluții și canale de vânzare adiționale. Premium Cafe este doar una dintre zecile de afaceri afectate de pandemia care a închis magazinele, centrele comerciale și restaurantele.

Gabriel Teiș-Francesco, care deține Premium Cafe, o companie care importă de trei ani brandul italian de cafea Barbera, a povestit despre impactul pandemiei asupra unui business care se adresa preponderent industriei HoReCa.

În cei trei ani de când a adus pe piața locală brandul Barbera Caffe, distribuitorul ajunsese la aproximativ 100 de clienți, cea mai mare parte fiind din industria HoReCa. Premium Cafe livra și pe segmentul office, în special către companii din industriile pharma, IT și automotive.

Te-ar putea interesa și: Coca-Cola HBC aduce Costa Coffee în supermarketuri și locații HoReCa din România

“Având în vedere că cea mai mare parte a cifrei de afaceri venea din segmentul HoReCa, unde majoritatea afacerilor au fost închise, pe noi și pe clienții noștri ne-a afectat enorm tot contextul cu pandemia, înregistrând o scădere în vânzări de aproape 95%”, spune Gabriel Teiș.

După acest ”duș cu apă rece”, compania s-a mobilizat și s-a reorientat către segmentele de piață unde se aflau și consumatorii finali, respectiv retail și mediul online.

“Ne-am înregistrat pe platforme online ca eMAG sau cel.ro, am oferit pachete promoționale pe propriul nostru magazin online și am început să prospectăm posibilitatea de a fi prezenți în rețelele de retail”, spune managerul companiei.

Vezi și: Odă pentru cafea: deosebiri între boabele și tipurile de cafea, la ce să fim atenți când o cumpărăm, cum preparăm cea mai bună cafea acasă

În prezent sunt în discuții cu Mega Image pentru concept stores și Carrefour Băneasa pentru a duce la raft cafeaua Barbera.

“Dacă planurile inițiale țineau de extinderea în domeniul HoReCa, acum focusul va fi mai mult pe stabilizarea businessului în HoReCa în condițiile actuale, pe creșterea investițiilor pe online și, de asemenea, pe accesarea unor noi segmente de piață, din retail”, spune managerul.

Citește mai multe despre impactul pandemiei de coronavirus asupra businessului Premium Cafe pe retail.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri