Rompetrol Downstream, divizia de retail a Grupului Rompetrol, administreaza, din aceasta luna, toate cele sase depozite ale Rom Oil - distribuitor en-gros de produse petroliere si sortimente de carburanti auto marca Rompetrol, pana acum depozitele fiind inchiriate de Rompetrol Rafinare.

Depozitele sunt situate in Arad, Craiova, Mogosoaia, Simleul Silvaniei, Vatra Dornei si Zarnesti, au o capacitate totala de stocare de 45.000 mc, iar prin pozitionarea lor strategica acopera operational intreg teritoriul tarii. De aici, carburantii sunt transportati zonal catre reteaua proprie de distributie a Rompetrol, dar si catre retelele Partener si Expres.

"Aceasta decizie urmareste completarea fireasca a lantului de distributie a carburantilor catre intreaga retea de benzinarii operate de Rompetrol Downstream. Este doar una dintre masurile care va duce la o crestere semnificativa a cifrei de afaceri a companiei si, totodata, la o majorare a vanzarilor de carburanti en gros", a declarat directorul general al Rompetrol Downstream, Dan Rosu.

Conform estimarilor, nivelul vanzarilor de carburanti in statiile Rompetrol va inregistra in acest an o majorare cu 14% a mediei zilnice fata de 2006, cand s-a consemnat, de asemenea, o crestere cu peste 22 % fata de 2005.

In prezent, compania detine in Romania peste 300 de benzinarii, din care o parte integreaza si conceptul magazinelor Hei unde clientii au la dispozitie produse de diverse, pot servi masa sau pot accesa internetul.

Rompetrol Downstream este singura retea romaneasca de distributie a carburantilor care a primit doua certificari ale sistemului de management integrat al calitatii si protectiei mediului din partea Germanischer Lloyd Certification, ca o recunoastere a managementul performant al afacerii, calitatii si eficientei serviciilor oferite.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri