Un alt brand de modă anunță pierderi uriașe din cauza pandemiei de coronavirus. Discounterul irlandez Primark, care nu deține magazin online și depinde de vânzările din magazinele fizice, a pierdut aproape 900 milioane de euro în pandemie, scrie retail.ro.
Primark a redeschis magazinele, însă estimează o scădere a profitului pe tot anul de aproape 70% din cauza crizei generate de Covid-19. Discounterul irlandez, deținut de grupul britanic Associated British Food, a fost grav afectat de pandemia de Covid-19. Vânzările Primark au scăzut cu 75% în perioada 1 martie - 20 iunie, ajungând la 650 milioane euro, potrivit The Guardian.
Cu vânzări în scădere, dar costuri în creștere generate de măsurile de siguranță din magazine, reprezentanții brandului estimează o scădere a profitului operațional de la 913 milioane de lire sterline la o sumă cuprinsă între 300 și 350 milioane de lire sterline (330 - 390 milioane de euro).
Primark mai are în prezent doar 8 din cele 375 de magazine închise, 7 în Scoția și unul în Marea Britanie. În timp ce mulți retaileri de fashion aleg să închidă magazinele din întreaga lume, Primark a deschis cinci magazine noi de la începutul lunii martie și plănuiește alte cinci locații în următoarele luni.
Citeste si:
Primark era unul dintre brandurile așteptate să se extindă în România în următorii trei ani, după ce a intrat pe piața regională cu magazine în Polonia și Slovacia. Primark are, în schimb, parteneriate cu mai multe fabrici de producție locale.
Sursa foto: fokke baarssen/Shutterstock
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: