Un alt brand de modă anunță pierderi uriașe din cauza pandemiei de coronavirus. Discounterul irlandez Primark, care nu deține magazin online și depinde de vânzările din magazinele fizice, a pierdut aproape 900 milioane de euro în pandemie, scrie retail.ro.

Primark a redeschis magazinele, însă estimează o scădere a profitului pe tot anul de aproape 70% din cauza crizei generate de Covid-19. Discounterul irlandez, deținut de grupul britanic Associated British Food, a fost grav afectat de pandemia de Covid-19. Vânzările Primark au scăzut cu 75% în perioada 1 martie - 20 iunie, ajungând la 650 milioane euro, potrivit The Guardian.

Cu vânzări în scădere, dar costuri în creștere generate de măsurile de siguranță din magazine, reprezentanții brandului estimează o scădere a profitului operațional de la 913 milioane de lire sterline la o sumă cuprinsă între 300 și 350 milioane de lire sterline (330 - 390 milioane de euro).

Primark mai are în prezent doar 8 din cele 375 de magazine închise, 7 în Scoția și unul în Marea Britanie. În timp ce mulți retaileri de fashion aleg să închidă magazinele din întreaga lume, Primark a deschis cinci magazine noi de la începutul lunii martie și plănuiește alte cinci locații în următoarele luni.

Primark era unul dintre brandurile așteptate să se extindă în România în următorii trei ani, după ce a intrat pe piața regională cu magazine în Polonia și Slovacia. Primark are, în schimb, parteneriate cu mai multe fabrici de producție locale.

Sursa foto: fokke baarssen/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri